K***** Modem?!?!

Pagina: 1
Acties:

• @r!k
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11:39

@r!k

It is I, Leclerq

Topicstarter
Ik heb bij een kennis die officenet draait voor zijn bedrijfje het probleem dat de communicatie een beetje rottig verloopt. Hij krijgt echt heel erg vaak de meding " -485 SWLOCALABORT" Heeft iemand enig idee wat dit inhoudt?

Een hele rij microsoft certificeringen.

Verwijderd

Dit betekent in 9 vd 10 gevallen dat de persoon zelf de verbinding heeft verbroken (omdat't bijvoorbeeld lang duurt / stilstaat).
Als dit niet het geval is ontbreken er een aantal lege directories (voornl de "office.net\data\gbi\receive"-directory), of evt andere directories. Dit kan gebeuren door bijvoorbeeld het pakket te verplaatsen met xcopy (met /e ipv /s (zodat lege dirs niet worden meegenomen) of door programma's als laplink.
Als je weet of't aan de dirs ligt, laat't ff weten dan kan ik wel een lijstje verzorgen met directories die waarschijnlijk zullen ontbreken.

• @r!k

@r!k

It is I, Leclerq

Topicstarter
Dus als ik het goed begrijp kapt officenet zelf de verbinding af als het hem te lang duurt. Heb je ook dat lijstje met dir's misschien voor me dan kan ik dat ook meteen controleren. Vast bedankt man.

Verwijderd

Nee, de gebruiker kapt't dan af omdat-ie denkt dat't niet goed gaat. Wat je het beste kan doen is eens kijken of'r nog andere foutmeldingen in't logboek staan dan die localabort. (Local Abort, get it?).

• @r!k

@r!k

It is I, Leclerq

Topicstarter
Ja, fout met verbinden met bankserver en nog meer van die foutmeldingen die hierop neerkomen.