Toon posts:

Installous installeert niet meer?

Pagina: 1
Acties:
  • 202 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik heb mijn ipod gejailbreaked, en installous gedownload, hij deed het perfect,
toen downloade ik rockapp, en mijn icoontjes van de apps waren ineens weg, dus heb ik rockapp verwijdert, en heb ik fabrieksinstellingen teruggezet, daarna kon ik nog gewoon apps instaleren ( tom tom Benelux)
maar de volgende dag wilde je iets instaleren, en hij bleef maar op installing staan.
ik heb installous al een keer verwijdert en opnieuw geinstalleerd, maar dat werkte dus ook niet!
weet iemand een oplossing?

greetz.

ChiB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het bespreken van warez is hier niet toegestaan, installous valt onder deze categorie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
kutje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterDee
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11:50

DexterDee

I doubt, therefore I might be

In het beleidstopic staat dit vermeld:
Het jailbreaken mag besproken worden in Apple Talk. Er mag gelinkt worden naar programma's waarmee deze handelingen te verrichten zijn. De grens ligt bij warez, zo is het o.a. niet toegestaan om te linken naar (kant-en-klare) aangepaste firmwares.
Volgens mij valt Installous onder warez, aangezien je met dat programma uitsluitend gekraakte (en betaalde) software gratis op je iDevice kan zetten. Daarmee wordt het lastig om deze vraag dus te beantwoorden, omdat het tegen de forumregels is ;)

Klik hier om mij een DM te sturen • 3245 WP op ZW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Misschien kan het over msn besproken worden, of is dat ook al tegen de regels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Warez is inderdaad een brug te ver, dus dit topic gaat op slot.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.