Heeft iemand hier een Gigabyte mobo? (bios)

Pagina: 1
Acties:
  • 162 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb samen met een paar anderen onderdelen gekocht. Daar zat ook dit mobo bij (Gigabyte GA-5AX) maar bij nader inzien zit er geen bios op. (de rest van de onderdelen werkte wel, dus waarschijnlijk dit mobo ook als er een bios op zit)
Ik heb al geprobeerd om de "hot swap" techniek toe te passen, maar de flash software loopt vast op het moment dat je het opstart (was namelijk een Soyo mobo).

Ik heb de support van Gigabyte al benadert, maar daar krijg ik geen antwoord van. Zou iemand mij met dit probleem kunnen helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Niemand :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Echt helemaal niemand zo'n bord ?
Zou iemand mij dan kunnen vertellen wie de importeur is van Gigabyte? Evt met tel. nummer.

Alvast bedankt,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

www.giga-byte.com
staat daar geen telefoonnummer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nope, hier staan alleen de importeurs uit Duitsland, Amerika, en China.
Ze geven ook geen hulp aan andere landen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meneertje ongeduld zeg, hotswap werkt volgens mij alleen bij hetzelfde merk en dan ook nog een type wat aardig gelijk aan elkaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar heb je dat bord dan gekocht...

Kweenie hoor, maar ik zou hard terugrennen...Mobo leveren zonder BIOS...LOL

Serieus...Zou hem terugbrengen, dit gaat veel tijd en gezeik kosten.
Hotswappen is daarbij ook niet een van de meest relaxte manieren om je mobo aan de gang te krijgen :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dat is nou het probleem. Waar moet ik hem naar toe brengen? Het was namelijk een partij verkoop, dus je koopt een bananendoos, maar je weet niet wat er in zit.
Ik kan dus niet klagen omdat er geen garantie bij zat. Dus daarom wil ik de importeur bellen of zij een nieuwe bios kunnen regelen. Ik bedoel, er zijn toch wel meer mensen in Nederland die bijv. een verkeerde flash hebben gehad?
Pagina: 1