[WIN7] Pijltjestoets links blijft hangen

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11:11
Wie heeft een soort gelijk iets wel eens meegemaakt, ik ben aan het browsen met Chrome en na een periode van inactiviteit lijkt het systeem ineens te hangen.

Ik probeer allerlei acties om op andere schermen te komen of processen te killen maar muis lijkt nergens op te reageren, kan wel over het scherm heen bewegen maar doet verder niks.

Als ik vervolgens ALT+TAB gebruik gaat selectie veld als een razende over de openstaande items heen als of je pijltjestoets vast zit.

Paar keren op keyboard gerammeld maar zit niet vast, ander keyboard gepakt, zelfde euvel. Keyboard losgekoppeld hielp ook niet.

Geswitched naar andere gebruiker en deze ondervind geen problemen hiermee Het is ook niet gebruiker gebonden, alle users kunnen het probleem krijgen.

Windows logboek geeft ook geen zinvolle info, helemaal geen info zelfs.

Ik heb zelf het vermoeden dat het aan Google Chrome ligt aangezien het lijkt op te treden bij het gebruik hiervan maar kan dit dus niet hard maken.

Iemand suggesties?

Drivers heb ik ook al geupdate zonder resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:18

D4NG3R

kiwi

:)

Enige logische wat ik mis: Heb je al een ander toetsenbord geprobeerd :+

Foutje. Slecht gelezen... Deze dan maar: Ander USB poort geprobeerd?

[ Voor 35% gewijzigd door D4NG3R op 30-08-2010 13:07 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11:11
D4NG3R NL schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 13:07:
Enige logische wat ik mis: Heb je al een ander toetsenbord geprobeerd :+

Foutje. Slecht gelezen... Deze dan maar: Ander USB poort geprobeerd?
Ze zitten, om zoveel mogelijk usb over te houden, via USB to PS/2 aangesloten. Ik denk zelf ook niet dat het een hardware probleem is maar een software ding.

Het is ook een zwaar irritant daar ik het probleem niet kan reproduceren, het gebeurt gewoon random, dan een dag niet en dan 2x achter elkaar en enig gelijkenis erin is Google Chrome, deze ook opnieuw installed.

Wat ik kan doen is een andere browser proberen hoewel ik daar weinig zin in heb maar dan kan ik het misschien wel "bewijzen" .

[ Voor 5% gewijzigd door schumi2004 op 30-08-2010 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

schumi2004 schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 13:22:

Wat ik kan doen is een andere browser proberen hoewel ik daar weinig zin in heb maar dan kan ik het misschien wel "bewijzen" .
Lijkt me sowieso handiger dan niks doen ;)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device