Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Partitie verwijderd? [W7]

Pagina: 1
Acties:

• Nieknikey
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 31-10 06:42
Het viel me een paar dagen geleden op dat mijn C partitie haast vol zat. Aangezien ik altijd alles op de C partitie gooi leek het me handig om de ±80GB van de D partitie bij de C partitie te gooien.

Dus ik ging op mijn dooie gemak naar Schijfbeheer, en na daar wat geëxperimenteerd te hebben heb ik mijn D partitie verwijderd (terwijl ik toch zeker weet dat ik op nee klikte, maar dat terzijde)

Nu mijn probleem: ik kan deze partitie geen stationsletter meer toekennen. Ik krijg bij iedere keer proberen de volgende melding:
Afbeeldingslocatie: http://a.imageshack.us/img801/9125/partitieklote.png

Na herhaaldelijk vernieuwen, opnieuw opstarten en ook veilige modus uitgeprobeerd te hebben mag het allemaal niet baten en begint het zweet wel haast te komen. Daarom aan jullie de vraag: hoe kan ik dit oplossen?
En als ik het "Volume verwijder", kan ik daarna de overgebleven schijfruimte aan C toevoegen?

Mvg,

[ Voor 3% gewijzigd door Nieknikey op 30-08-2010 12:48 ]

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

:)

Klik voor de gein eens op de vernieuwen knop. En probeer natuurlijk wel even die 80GB te formatteren als dit nog niet gedaan is.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• Nieknikey
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 31-10 06:42
Vernieuwen baat niet -> formatteren weigertie ook.

Anyway, ik heb het opgelost nu. Volume verwijderd, daarna C uitgebreid.
Ik durfde hem in eerste instantie niet te verwijderen, nu toch maar gedaan.