iPod Touch V3 8Gb speakers of docking station

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaxnl
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-08-2022
Ik ben opzoek naar een goedkope (max 60,-) speaker voor mijn iPod Touch V3 8Gb.

De speaker mag in de vorm komen van een docking station of speakers die via 3.5mm jack worden aangesloten.
Hierbij is voor mij van belang dat de speakers niet gevoed worden via de iPod maar via batterijen in de speakers of docking station of natuurlijk via het stopcontact. Een afstandbediening is niet noodzakelijk ik hoop dat iemand mij specifiek kan zeggen welke speakers voor mij het beste zijn.
Bij voorbaat dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurenssie
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-08-2024
Bij de Intertoys kan je voor iets van 5 euro een mini-speakertje komen waar geluid uit komt dat echt ruim hard genoeg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaxnl
Ja maar dan wordt de stroom getrokken van af mijn iPod omdat hij gewoon via 3.5mm jack verbonden wordt en vervolgens dus niet anders is al vergroten oordopjes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanoDiBosso
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 11:31
madmaxnl schreef op woensdag 01 september 2010 @ 16:27:
Ja maar dan wordt de stroom getrokken van af mijn iPod omdat hij gewoon via 3.5mm jack verbonden wordt en vervolgens dus niet anders is al vergroten oordopjes ;)
Sorry, maar ook speakers die via de 3,5mm jack worden aangesloten hebben gewoon een eigen voeding in de vorm van batterijen. Er is dus totaal geen sprake van vergrote oordopjes. Geen idee waar die logica vandaan komt. Een speaker kan echt niet werken op de batterij van een iPod, en al helemaal niet via de 3,5mm jack..
Ik heb zelf een Logitech Z4 icm met het universal dock staan, bevalt prima. Ook heb ik nog een Altec Lansing boxje voor m'n iPhone, was 25 euro. Is in principe ook prima.

Pricewatch al gekeken? Is niet zo heel moeilijk.. klikerdeklik

[ Voor 18% gewijzigd door StefanoDiBosso op 01-09-2010 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaxnl
StefanoDiBosso schreef op woensdag 01 september 2010 @ 17:50:
[...]

Sorry, maar ook speakers die via de 3,5mm jack worden aangesloten hebben gewoon een eigen voeding in de vorm van batterijen. Er is dus totaal geen sprake van vergrote oordopjes. Geen idee waar die logica vandaan komt. Een speaker kan echt niet werken op de batterij van een iPod, en al helemaal niet via de 3,5mm jack..
Ik heb zelf een Logitech Z4 icm met het universal dock staan, bevalt prima. Ook heb ik nog een Altec Lansing boxje voor m'n iPhone, was 25 euro. Is in principe ook prima.

Pricewatch al gekeken? Is niet zo heel moeilijk.. klikerdeklik
Ik heb al eens wat rond gekeken hoor, op vakantie had een maat anders wel gewoon boxen bij zich die zonder batterijen via 3.5mm jack werkte... Het geluid viel dan ook zwaar tegen, er was ook een groep meisjes die hadden een iPod dock met boxen dat via net spanning werkte en daar kwam heel erg goed geluid uit nu zoek ik ook zoiets.

Deze heb ik momenteel op het oog, ik ga hem waarschijnlijk met een paar oordopjes bij Bol.com bestellen.
pricewatch: Logitech S125i 2.0 Zwart

[ Voor 8% gewijzigd door madmaxnl op 01-09-2010 18:35 ]