Windows 7 starter opnieuw installeren?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Onlangs heb ik mijn laptop geupgrade naar windows 7 ultimate. Achteraf helaas met een illegale versie, dus nu stribbelt hij een beetje tegen, van dit is geen legitieme versie enzo. Dus nu wilde ik de starter edition gewoon weer installeren, maar ik weet niet hoe ik dit moet doen, of zijn er nog andere alternatieven die geen/weinig geld kosten? Ik hoor het wel, alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

CD erin en booten van cd? Daarna de wizard volgen.

Money for nothin' and your chicks for free

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jester-NL
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Jester-NL

... pakt een botte bijl

Met ^^^
Als je bedoelt 'met behoud van data', dan is het antwoord: jammer... downgraden met behoud van data wordt niet door Microsoft ondersteunt.

The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad-dog
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17:48
Jester-NL schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 12:35:
Met ^^^
Als je bedoelt 'met behoud van data', dan is het antwoord: jammer... downgraden met behoud van data wordt niet door Microsoft ondersteunt.
Behoud van data is altijd mogelijk, gewoon op de C:-schijf installeren en meer niet. Alleen behoud je je programma's uiteraard niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:31

D4NG3R

kiwi

:)

DVD'tje erindoen, booten vanaf de DVD. en dan als hij om de CD key vraagt moet je even onderop je laptop kijken. daar staat als het goed is een code (meestal boven de streepjescode)

Zou in dit formaat moeten staan: xxxxx-xxxxx-xxxxx-xxxxx-xxxxx
Waarbij de x'jes voor een letter of getal staan.

Als je je data wilt behouden: Op een aparte partitie zetten (Maar je kennis van hardware lijkt mij niet heel groot, dus dit is denk ik geen optie) of een USB HDD/Stickje inpluggen en daar je data op zetten.

[ Voor 26% gewijzigd door D4NG3R op 30-08-2010 12:42 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dat is dus het volgende probleem, k heb een minilaptop, dus zonder cd-drive. En uiteraard wil ik met behoud van data. Een andere manier om hem legitiem te maken? Op sommige momenten vraagtie inderdaad om een cdkey als ik dat wil, heb ik ook al die productcode onderop mn laptop ingetypt, maar dat wou ook niet lukken.

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2010 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 15:26

Umbrah

The Incredible MapMan

Bouw met MS hun tool even je DVD om tot een USB-Stick:

http://store.microsoft.com/Help/ISO-Tool

Behoud van data? Maak een backup. Tsja... klooien met illegale software was een risico, en je wist waar je aan begon.

Veel illegale W7 versies zijn door de crackers voorzien van de nodige keyloggers, virii, en overige malware. Bezint eer gij begint.

Overigens: je kunt tegen betaling een W7 Starter omzetten naar een Ultimate, Microsoft heeft een programma wat "Windows Anytime Upgrade" heet. Druk op start, type in: "Windows A", en hij staat in het lijstje in het start menu.

De meeste mensen hebben, zeker op een minilaptop (toch al brakke virtualisatie), niet meer nodig dan home premium. Zakelijke gebruiker/werkend met domains? Professional is ook wel handig.

[ Voor 14% gewijzigd door Umbrah op 30-08-2010 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:31

D4NG3R

kiwi

:)

Verwijderd schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 12:56:
Dat is dus het volgende probleem, k heb een minilaptop, dus zonder cd-drive. En uiteraard wil ik met behoud van data. Een andere manier om hem legitiem te maken? Op sommige momenten vraagtie inderdaad om een cdkey als ik dat wil, heb ik ook al die productcode onderop mn laptop ingetypt, maar dat wou ook niet lukken.
Hoe heb je in godsnaam geupgrade zonder CD dan?

Heb je een PC met een DVD speler? Want je kunt zo een bootable Win7 stickje maken:
http://maketecheasier.com...sb-flash-drive/2009/01/23

Gewoon PRECIES volgen wat daar staat.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zal hier eens even mee aan de gang gaan, bedankt voor de hulp alvast!!! en ik heb niet geupgrade met een dvd, gwoon gedownload, en toen geupgrade, dus van een dvd is nog geen sprake geweest.

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2010 13:26 ]

Pagina: 1