Toon posts:

Feature bij nieuws

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste Redactie,

Las net het topic over de zfs implementatie in linux.
Daaronder stond een opmerking over een tikfout, maar daarop een reactie over feedback via de feedback knop.

Dus ik ging zoeken naar de feedbackknop en keek er 3 x over heen (en heb een bril ja :P)

Feit is, voor mensen die niet vaak de site bezoeken is de feedbackknop nogal onopvallend!

Nu viel mij laatst een feedback knop op (zeker weten dat hij op nikeplus.com staat) die als een knop aan de rechterkant van je scherm geplakt zit. En op een mouseover "uitschuift" om een reactie achter te laten als feedback.

Dit zou de knop Feedback in elkgeval meer laten opvallen zodat er onder een bericht geen discussie hoeft te worden gevoerd over het wel of niet gebruiken van de feedbackknop :)

Tot zo ver mijn suggestie

• Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-02 21:58

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
Die feedbackknop linkt naar een externe site alwaar ideeën voor de site kunnen worden gedropt. Nu kunnen wij natuurlijk ook zo'n soort knop opnemen, maar we houden wel van het subtiele. Persoonlijk zie ik graag dat mensen betrokken raken, de moeite nemen iets aan te kaarten en dan in de reacties beschaafd krijgen uitgelegd hoe dat een volgende keer ook kan.

Verwijderd

Topicstarter
Oke, bedankt voor de uitleg!
Site-layout is natuurlijk geen discussiepunt :)

mvgr

Sjoerd