M3 SR+ Pearl White / black / Aero | LM: Alphabet | Besteld: 04/10 | VIN: 08/11 | G-XXX-RB | SMS: 06-12 | Leverdatum: 14-12
Checken doe je door mijn muziek te openen, rechtermuisklik op iTunes, eigenschappen openen en dan tabje beveiliging. Die kan je wel op helemaal open zetten (dus iedereen volledig beheer), zoveel kwaad kan dat in principe niet...
[ Voor 75% gewijzigd door laurenssie op 30-08-2010 16:37 . Reden: Aanvulling hoe&wat ]
Omdat het dan geordend is. Ik heb namelijk ook een afspeellijst met allemaal losse nummers.CoiLive schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 16:30:
Behalve dan dat het een heel erg vaag iets is (zoiets heb ik en niemand die ik ken ooit meegemaakt), vraag ik me af waarom je in vredesnaam al je albums in aparte afspeellijsten gooit
Ja staat allemaal open.laurenssie schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 00:30:
Heeft iTunes lees- en schrijftoegang tot /mijn muziek/iTunes? Daar staat namelijk je library opgeslagen.
Checken doe je door mijn muziek te openen, rechtermuisklik op iTunes, eigenschappen openen en dan tabje beveiliging. Die kan je wel op helemaal open zetten (dus iedereen volledig beheer), zoveel kwaad kan dat in principe niet...
Nee, ik gebruik de bestanden die op mijn eigen harddisk staan. Op de externe harddisk staan ze wel in de back-up.lowfi schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 16:36:
Staat je muziek toevallig op een externe harddisk?
Ik heb een oude Bibliotheek (Previous iTunes Libraries) vervangen voor de huidige iTunes Library (die rond de 5 kb was), ik had bijna alles weer, hoefde ''maar'' 30 albumpjes te importeren. Maar toch vind ik het raar dat alles telkens ineens weg is.
M3 SR+ Pearl White / black / Aero | LM: Alphabet | Besteld: 04/10 | VIN: 08/11 | G-XXX-RB | SMS: 06-12 | Leverdatum: 14-12
Heeft dit er mogelijk mee te maken?
Ik heb mn bibliotheek ook op een externe HD.lowfi schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 16:36:
Staat je muziek toevallig op een externe harddisk?
Als die uit is, verdwijnen mijn nummer niet uit de bibliotheek,
ik kan ze dan alleen niet afspelen.
http://www.msminded.nl/20...-vista-machines-onderuit/
[ Voor 11% gewijzigd door funk-e op 10-09-2010 16:08 ]
...less is more
Het lijkt mij idd dat de oorzaak van het probleem hier gezocht moet worden. Hoewel ik op dit moment geen iTunes gebruik meen ik dat het mogelijk is om de plaats waar je bibliotheek bestand staat opgeslagen te veranderen.QS08 schreef op woensdag 01 september 2010 @ 16:14:
Ik krijg nu een error: De iTunes-bibliotheek kan niet worden opgeslagen. U hebt onvoldoende toegangsbevoegdheden voor deze bewerking.
Heeft dit er mogelijk mee te maken?
Probeer deze eens op te slaan in een map waarvan je zeker bent dat alle rechten in orde zijn en welke altijd aanwezig (dus geen externe harde schijf).
Verwijderd
waarom niet?QS08 schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 17:05:
Ik heb een iPod dus dat is geen optie...
http://www.mlipod.com/QS08 schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 17:05:
Ik heb een iPod dus dat is geen optie...
1e google hit van winamp + ipod
i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60
Dit doe ik om de zoveel tijd eventjes, en vaak (vooral na updates enzo) is er dan ook niet helemaal in orde meer.
In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act.
Dat programma staat op de Windows installatie cd?LogiForce schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 18:32:
Heb je via het "schijfhulpprogramma" al je schrijfbevoegdheden gecontrolleerd en/of hersteld?
Dit doe ik om de zoveel tijd eventjes, en vaak (vooral na updates enzo) is er dan ook niet helemaal in orde meer.
Had niet door dat je Windows gebruikte, dus nee. Dat zit in OS-X.QS08 schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 18:35:
[...]
Dat programma staat op de Windows installatie cd?
Maar misschien is er wel een applicatie voor Windows die hetzelfde doet. Welke Windows hebben we het over even voor de goede orde? XP, Vista of 7?
Aan de andere kant is het toch vreemd dat je NTFS rechten zomaar wijzigen.
Draai je toevallig programma's die dat zouden kunnen doen? Dus op de achtergrond zeg maar.
Edit:
Kan zo direct even geen programma vinden die je NTFS permissies kunnen herstellen. Maar ik zou hier even goed naar kijken, want ik denk dat je het hier toch echt in zoeken moet.
[ Voor 14% gewijzigd door LogiForce op 10-09-2010 18:59 ]
In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act.
Ik heb Windows VistaLogiForce schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 18:53:
[...]
Had niet door dat je Windows gebruikte, dus nee. Dat zit in OS-X.
Maar misschien is er wel een applicatie voor Windows die hetzelfde doet. Welke Windows hebben we het over even voor de goede orde? XP, Vista of 7?
Aan de andere kant is het toch vreemd dat je NTFS rechten zomaar wijzigen.
Draai je toevallig programma's die dat zouden kunnen doen? Dus op de achtergrond zeg maar.
Edit:
Kan zo direct even geen programma vinden die je NTFS permissies kunnen herstellen. Maar ik zou hier even goed naar kijken, want ik denk dat je het hier toch echt in zoeken moet.
Nee, ik heb geen programma die NTFS rechten zomaar wijzigen.. Het rare is ook dat ik heb gekeken of ik misschien van die 'rare' programma's heb geïnstalleerd rond die tijd dat het gebeurde, maar daar kan ik niets vinden. Wel WD Smartware voor m'n externe harde schijf.. Toch denk ik dat het een verband hiermee heeft? Zou dat kunnen?
Verwijder die software en kijk of hij normaal doet simpel:).QS08 schreef op donderdag 16 september 2010 @ 15:22:
[...]
Wel WD Smartware voor m'n externe harde schijf.. Toch denk ik dat het een verband hiermee heeft? Zou dat kunnen?
http://discussions.apple.com/message.jspa?messageID=8537277
Dat topic heeft me toen geholpen
Kan niet stoppen met ontploffen!
met andere woordenBob Popcorn schreef op maandag 20 september 2010 @ 16:31:
Heb je toevallig een Sony Vaio? Mijn vader heeft dit probleem namelijk ook gehad.
http://discussions.apple.com/message.jspa?messageID=8537277
Dat topic heeft me toen geholpen
ff de link voor je opgezocht in dat topic
dit kan misschien je probleem oplossen
http://support.apple.com/kb/ts2715
Of je stelt de permissies op de map waarin de library nu staat dezelfde permissies als hierboven.