Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• -_-
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 10-03 18:53
Ik heb al overal gezocht en geprobeerd maar kom er niet uit. Misschien kan iemand mij helpen.

Weet iemand hoe je mmsjes en smsjes 1 op 1 op je pc kunt zetten?
Dus niet een onleesbare backup (.nbu bestand) maken maar gewoon op je pc in een mapje zetten en lezen.
Met Nokia Ovi suite lukt mij dit niet...

Is dit mogelijk?

*edit... of weet iemand hoe je mmsjes (en wellicht smsjes) overzet op je geheugenkaartje? Dan ben ik ook al geholpen...

[ Voor 17% gewijzigd door -_- op 29-08-2010 23:00 ]

• N1ckk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 11-11 17:36

N1ckk

I doubt, therefore I might be.

Volgens mij is dit echt alleen mogelijk met de Ovi Suite van Nokia, ik heb dit zelf een aantal jaren geleden gedaan met de PC Suite van Nokia.

Heb je Nokia al benaderd?

• -_-
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 10-03 18:53
Nickalicious schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 07:23:
Volgens mij is dit echt alleen mogelijk met de Ovi Suite van Nokia, ik heb dit zelf een aantal jaren geleden gedaan met de PC Suite van Nokia.

Heb je Nokia al benaderd?
Na wat proberen kan ik met Ovi Suite van Nokia alleen maar een algemene backup maken, ik kan bijvoorbeeld geen MMS berichten in een map op de harddisk van mijn PC zetten zodat deze ook gewoon leesbaar zijn.

Niemand verder een idee?

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Titelfix

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:56

Ginz

Trek Superfly 5 powered

-_- schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 22:37:
[...]

Na wat proberen kan ik met Ovi Suite van Nokia alleen maar een algemene backup maken, ik kan bijvoorbeeld geen MMS berichten in een map op de harddisk van mijn PC zetten zodat deze ook gewoon leesbaar zijn.

Niemand verder een idee?
Zoals hierboven:

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

• robdejongNL
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16-11 17:59

robdejongNL

Bite me

Dit is zeker mogelijk. Zowel met OVI als met PC Suite.
Wanneer je de telefoon gesyncroniseerd hebt en de berichten bekijkt via het programma kun je gewoon alle berichten selecteren en naar een map op je computer 'slepen'.
Dit zal .VMG bestanden opleveren welke dus individueel te bekijken zijn met OVI of PC Suite.

Diezelfde .VMG bestanden zou je met ABC Amber Nokia Converter weer kunnen omzetten naar: PDF, XML, XLS, DOC, HTML, RTF, TXT etc etc.

I'm a big fan of the Mars Bar Diet. Stick it up your arse and let a rottweiler chase you home

Pagina: 1