Hallo medetweakers,
Ik heb hier een vaag probleem waar ik niet uitkom.
Ik heb Chello internet--> wifi router--> bekabeld desktop systeem (win7 x64).
Tevens voorziet de router een printer en een laptop van draadloos internet (WPA encrypted).
Nu wil het geval dat een aantal keer per maand het WLAN netwerk naar de klote gaat. De printer en de laptop hebben dan geen verbinding meer. Op de laptop (Win7 x64) lijkt het alsof de passkey niet wordt geaccepteerd.
De printer heeft gewoon geen verbindings-'streepjes'.
Als ik even de stroomstekker uit de router haal, en er weer in stop, dan werkt alles weer. De laptop meldt gewoon aan alsof er niks gebeurd is.
"Gare router natuurlijk! nieuwe halen!" zou je zeggen, echter, ik heb al een andere router (ander merk etc) echter DEZE DOET PRECIES HETZELFDE
Wie heeft er nog ideeën over in welke richting ik moet zoeken?
Ik kom er natuurlijk altijd pas achter als ik op het toilet zit
edit: de desktop heeft overigens geen last van een storing of what so ever, deze heeft altijd internet.
Ik heb hier een vaag probleem waar ik niet uitkom.
Ik heb Chello internet--> wifi router--> bekabeld desktop systeem (win7 x64).
Tevens voorziet de router een printer en een laptop van draadloos internet (WPA encrypted).
Nu wil het geval dat een aantal keer per maand het WLAN netwerk naar de klote gaat. De printer en de laptop hebben dan geen verbinding meer. Op de laptop (Win7 x64) lijkt het alsof de passkey niet wordt geaccepteerd.
De printer heeft gewoon geen verbindings-'streepjes'.
Als ik even de stroomstekker uit de router haal, en er weer in stop, dan werkt alles weer. De laptop meldt gewoon aan alsof er niks gebeurd is.
"Gare router natuurlijk! nieuwe halen!" zou je zeggen, echter, ik heb al een andere router (ander merk etc) echter DEZE DOET PRECIES HETZELFDE

Wie heeft er nog ideeën over in welke richting ik moet zoeken?
Ik kom er natuurlijk altijd pas achter als ik op het toilet zit
edit: de desktop heeft overigens geen last van een storing of what so ever, deze heeft altijd internet.
[ Voor 5% gewijzigd door bratos op 29-08-2010 22:22 ]
eerst kijken dan zeiken