Toon posts:

[HDD] Hoesjes, Cases en Sleeves

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi Tweakers,

Wij, als HDD bezitters zijn altijd al trots op ons product. Daarom moeten we het beschermen, om er nog mee te kunnen patsen ;). Daarom het topic Hoesjes, Cases en Sleeves. Het doel van dit topic is om verschillende ideeen uit te wisselen over wat het beste beschermmiddel is voor je Externe HDD. Dit kan zijn in de 2,5 " of groter. Daarom begin ik met de vraag, Bescherm jij je externe HDD wel?

• Roel1966
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Nou toevallig heb ik een week terug een Icybox gekocht waarin ik de harddisk zonder omhulsel in kan stoppen en dus vooral bedoeld als backup. Nu dacht ik ook van fijn en aardig maar die harddisk ligt dan wel zonder bescherming in de kast waarna ik even bij de pcshop ben langs gegaan. Hij had daar naar mijn mening best wel een fijn soort bescherming liggen namelijk deze waarin je de harddisk fijn in kan opbergen. Het spul is van siliconen gemaakt en antistatisch en een voordeel dat het stroef is en de harddisk dus niet van de tafel kan glijden.

Verwijderd

Topicstarter
Roel1966 schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 16:49:
Nou toevallig heb ik een week terug een Icybox gekocht waarin ik de harddisk zonder omhulsel in kan stoppen en dus vooral bedoeld als backup. Nu dacht ik ook van fijn en aardig maar die harddisk ligt dan wel zonder bescherming in de kast waarna ik even bij de pcshop ben langs gegaan. Hij had daar naar mijn mening best wel een fijn soort bescherming liggen namelijk deze waarin je de harddisk fijn in kan opbergen. Het spul is van siliconen gemaakt en antistatisch en een voordeel dat het stroef is en de harddisk dus niet van de tafel kan glijden.
Ok, wat zijn je ervaringen?

• Roel1966
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Mijn ervaring ermee is prima op 1 klein puntje na dat je niet snel snel even de harddisk eruit of erin kan doen, maar verder voelt het wel stevig aan.