Toon posts:

Scherm donkerder na Reboot.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi mensen.

Ik heb een Asus VW266H. Perfect scherm, heb hem nu een jaar denk ik maaruh heb een probleem. Ik ga slapen, zet m'n computer uit, en de volgende dag start ik hem op is opeens alles een STUK donkerder. Ik heb nergens aan gezeten kwa colour settings en crap. Ik krijg t niet gecorrigeerd met de knoppen die aan mun beeldscherm zitten en nvidea Controle panel word t ook niet veel mooier van. Hoe kan dit opeens? Dacht mischien is mun kabel stuk ofzo, dus ik meerdere aansluitingen proberen, draai op 2 gtx280 dus 4 sloten proberen. Draai ook met 2 beeldschermen dus dat ook afgewisseld enzo. Maar ik krijg de kleuren niet gelijk aan mun andere scherm om een of andere reden, terwijl die dat wel altijd was.

Ben geen wizkid ofzo, maar weet wel dat alsk nergens aan zit kwa opties dat t een beetje stom is dat het zo drastisch verranderd:p. Iemand een idee hoe ik dit oplos?

[Edit]
Naja.. sluit hem net aan mun laptop aan en doetti precies t zelfde..Kan in gewoon constateren datti kapot is ofzo?... Als t niet aan mun computer settings liggen? Heb bij mun beeldscherm al meerdere malen de settings gereset. Wat dus ook niet werkt...Opsturen naar asus dan maar -_-?

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2010 13:34 ]

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:48
Is het beeld echt donker en moet je moeite doen om iets te zien (lees: heel dicht op het scherm turen om je cursor bijvoorbeeld te kunnen zien.

Probleem: backlight kapot, of backlight stroomtoevoer (dode inverter dus)

En anders: iets anders in 't scherm kaduuk (als er niks aan instellingen is veranderd)

Kun je de kabel tussen pc en monitor los koppelen, hang daar eens een andere aan, van je andere scherm bijvoorbeeld ;) En niet alleen maar andere DVI aansluitingen op je videokaart proberen

[ Voor 23% gewijzigd door FastFred op 29-08-2010 14:04 ]

Verwijderd

Topicstarter
o mijn god... Echt...te lelijk gewoon. Ik maak een screen shot..En op die screenshot zijn beide schermen kwa kleur gewoon perfect.. Dus ik denk..trek de stekker er gewoon uit..en dan bedoel ik niet de kabel die naar mun computer loopt maar naar t stopcontact xD. Echt onwijs dom dacht ik..Maar t heeft serieus t probleem verholpen. Dit is echt de grootste onzin ooit:P

Haha toch bedankt :D

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2010 14:15 ]