Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MissShadows
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 12-02-2023
hallo, voor mijn neef ben ik op zoek naar een mediaplayer. Hij zelf zit in de entertainment en tijdens optredens heeft hij een mediaplayer nodig die mpeg nummers afspeelt. Maar de nummers die hij gebruikt zijn allemaal genummerd (geen artiestennaam of naam van het liedje alleen nummers). Hij wilt dan een mediaplayer waarbij hij tijdens het optreden bijvoorbeeld nummer 567 intikt op de afstandsbediening de player meteen naar dat nummer gaat en de media player moet minstens 1000 tot bv 6000 nummers aankunnen (niet dat hij tot 999 kan intikken en dan voor daarboven naar beneden moet scrollen) zodat hij ook bv nummer 1234 kan intikken en meteen afspelen. Hij gebruikt nu een pinnacle maar die is te langzaam en volgens hem kan de xtreamer dit niet aan. Wie weet een mediaplayer die dit wel allemaal kan?

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-07 15:35

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Ik zie dat als ik op mijn mede8ter een nummer op de afstandbediening intoets (bij afspelen van HDD) dat de interface naar het zoveelste item in de directory llijst springt. "Enter"speelt dan dat nummer af. Daarna kun je direct weer een ander nummer selecteren voordat het eerste

Tevens is de lijst gesorteerd op naam (en dus ook ook nummer)

Er kan maximaal een 4 cijferig nummer worden ingetikt, maar zelf heb ik niet een directory met heel veel files om te kijken of dit performt.

....

En ik doe effe een testje, en dan blijk dat de GUI maximaal 4095 files toont, maar blijft wel reageren. Hoewel ftp wel all 6000 files toont. hiermee zul je dus met meerdere directories moeten werken.

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MissShadows
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 12-02-2023
oke, dus hij kan het wel. Mooi, dat wilde ik weten. erg bedankt voor je reactie, ik zal deze even bij hem voorleggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-07 15:35

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Het werkt dus maar tot 4095 files he? Dat je dat goed snapt. (hoewel je dus wel meerdere directories kunt hebben met elk 4095 files)

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.