We hebben een zonnebank gekocht (tweedehands) en uitgeprobeerd. Nou blijkt dat ding een enorme pokke herrie te maken, wat aan de tijdklok/schakelaar ding ligt. Nou heb ik die eruit gehaald en geconstateerd dat ik hem niet kan repareren...
Dus ik moet een nieuwe, maar ik heb geen idee ding hoe dit ding precies heet en waar ik hem kan bestellen. Heeft iemand een idee? (ik heb al wat bij conrad gekeken, maar kon hem niet vinden).
Het ding heeft 4 polen; 2 blauwe draadjes gaan erin en 2 bruine eruit. Het schakelklok ding heeft iets van een type MS65 erop staan:

Oh wacht... ik had gisteren gezocht op SM65 ipv Eaton T85. Nu werkt het wel.
Maar die dingen zijn vreselijk duur. Kan ik niet een ander exemplaar kiezen? Of gaat dat dan helemaal verkeerd? Of kan ik hem openhalen?
Dus ik moet een nieuwe, maar ik heb geen idee ding hoe dit ding precies heet en waar ik hem kan bestellen. Heeft iemand een idee? (ik heb al wat bij conrad gekeken, maar kon hem niet vinden).
Het ding heeft 4 polen; 2 blauwe draadjes gaan erin en 2 bruine eruit. Het schakelklok ding heeft iets van een type MS65 erop staan:

Oh wacht... ik had gisteren gezocht op SM65 ipv Eaton T85. Nu werkt het wel.
[ Voor 37% gewijzigd door Night-Reveller op 29-08-2010 12:58 ]