Ik heb een pc met de volgende specs;
- Processor: Intel Core 2 Duo E6400 (2x 2.13Ghz, 2MB, boxed)
- Moederbord: Foxconn 945M04-G-8KS2H (Intel 945G, 8x USB2.0, eSATA)
- Geheugen: 2x 1GB (2GB) Geil DDR2-533 (Dual Channel)
- Harddisk: 1TB Western Digital Caviar Green (32mb, SATA)
- Videokaart: ATi Radeon HD5450 512 MB DDR3
- LG dvd Brander SATA
- Geluid: High Definition audio 8ch + SPDIF digital out (on board)
- Netwerk: Gigabit ethernet (10/100/1000 Mbit, on board)
- Behuizing: Antec Veris Fusion Remote (zwart, design, aluminium) met VFD en afst.bediening
- Voeding: Aopen Z400-08FC 400W ATX12V v2.0
Nu had ik daar een windows 7 Home Premium installatie op draaien. Eens in de zoveel tijd had ik last van het feit dat de PC afsloot (alsof ik het stroom eraf haalde). Ik vond het tijd een nieuwe installatie van Windows 7 Ultimate erop te gooien.
Het probleem; tijdens de installatie (op verschillende momenten) sluit de PC af. Ik krijg Windows dus niet geinstalleerd. Nu hoor ik geen gekke piepjes of geluidjes. Ik kan op dit moment ook geen hardware testen. Wat zou het kunnen zijn? En waarmee kan ik eventueel beginnen te testen.
1) voeding?
2) geheugen?
3) HD?
- Processor: Intel Core 2 Duo E6400 (2x 2.13Ghz, 2MB, boxed)
- Moederbord: Foxconn 945M04-G-8KS2H (Intel 945G, 8x USB2.0, eSATA)
- Geheugen: 2x 1GB (2GB) Geil DDR2-533 (Dual Channel)
- Harddisk: 1TB Western Digital Caviar Green (32mb, SATA)
- Videokaart: ATi Radeon HD5450 512 MB DDR3
- LG dvd Brander SATA
- Geluid: High Definition audio 8ch + SPDIF digital out (on board)
- Netwerk: Gigabit ethernet (10/100/1000 Mbit, on board)
- Behuizing: Antec Veris Fusion Remote (zwart, design, aluminium) met VFD en afst.bediening
- Voeding: Aopen Z400-08FC 400W ATX12V v2.0
Nu had ik daar een windows 7 Home Premium installatie op draaien. Eens in de zoveel tijd had ik last van het feit dat de PC afsloot (alsof ik het stroom eraf haalde). Ik vond het tijd een nieuwe installatie van Windows 7 Ultimate erop te gooien.
Het probleem; tijdens de installatie (op verschillende momenten) sluit de PC af. Ik krijg Windows dus niet geinstalleerd. Nu hoor ik geen gekke piepjes of geluidjes. Ik kan op dit moment ook geen hardware testen. Wat zou het kunnen zijn? En waarmee kan ik eventueel beginnen te testen.
1) voeding?
2) geheugen?
3) HD?