Hallo. Ik heb een Flash Drive van het merk Dane-Elec, van 8GB, geformatteerd in NTFS. Ik heb er verscheidene portabele programma's op staan, ze zijn allemaal getest. Maar na wat reizen en veel in computers steken, zijn een paar programmamappen gewoon leeg, of zijn er bestanden verdwenen die nodig zijn voor het programma. Waar komt dit door, en hoe voorkom ik dit?
Flash Drive wordt gebruikt voor media (films voor @ WDTV Media Player), documenten en portabele programma's.
Chromium Portable's map is gewoon leeg, terwijl hij wel gewoon werkte na het erop plaatsen, en nog een paar keren daarna op andere computers.
Opera mist een belangrijke map, Opera deed het ook gewoon normaal, ook op meerdere computers.
AssaultCube, een portabel 3D schietspel à la CS1.6 mist een map/texture.
En waarschijnlijk nog meer dingen die ik me nu niet herinner. Het is heel irritant. De bestanden zijn niet allemaal tegelijkertijd verdwenen, Opera werkt sinds kort niet meer, Chromium is al langer, en AssaultCube is daartussenin. Hoezo gaan er dus random bestanden weg? En het belangrijkste, hoe voorkom ik dit?
Ohja, sinds 5 minuten werkt (hier) schijfcontrole ook niet meer op mijn USB
Flash Drive wordt gebruikt voor media (films voor @ WDTV Media Player), documenten en portabele programma's.
Chromium Portable's map is gewoon leeg, terwijl hij wel gewoon werkte na het erop plaatsen, en nog een paar keren daarna op andere computers.
Opera mist een belangrijke map, Opera deed het ook gewoon normaal, ook op meerdere computers.
AssaultCube, een portabel 3D schietspel à la CS1.6 mist een map/texture.
En waarschijnlijk nog meer dingen die ik me nu niet herinner. Het is heel irritant. De bestanden zijn niet allemaal tegelijkertijd verdwenen, Opera werkt sinds kort niet meer, Chromium is al langer, en AssaultCube is daartussenin. Hoezo gaan er dus random bestanden weg? En het belangrijkste, hoe voorkom ik dit?
Ohja, sinds 5 minuten werkt (hier) schijfcontrole ook niet meer op mijn USB