Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lg102
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09-02 09:25
Hallo Tweakers,

Mijn systeem bevat momenteel een HD5750, maar mijn scherm is aan vervanging toe, en ik heb een beetje geld over. Na hier het *let op* topic gevolgd te hebben, kwam ik uit op de Samsung Syncmaster P2270. (#) Ik ben er alleen niet helemaal zeker van of ik mijn, nu wel ok-te-noemen, game-prestaties kan behouden. M.a.w. Mocht ik naar een dergelijke resolutie willen upgraden, zit ik dan ook aan een videokaart upgrade?

(systeemconfig)

Groet,

Léon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15:44

D4NG3R

kiwi

:)

Ligt natuurlijk aan de spellen die je speelt.. MW2 zal gewoon perfect gaan alles maxed out bijvoorbeeld.

Maar crysis.. Daar moet je niet te veel van verwachten :P

Je config bekeken, je CPU is de bottleneck in je PC. Dus maak je geen zorgen.

Edit: was het niet een beter idee geweest om voor 10 euro meer een pricewatch: Club3D HD5770 (CGAX-57724I) te halen? of heb je hem maanden geleden gekocht.

[ Voor 32% gewijzigd door D4NG3R op 28-08-2010 21:59 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Hangt er nogal vanaf op welke resolutie je nu je spelletjes speelt hè... Er zijn zat reviews te vinden van de 5750 waarbij te zien is hoe de performance schaalt met de resolutie.

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lg102
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09-02 09:25
Zit nu op 1280*1024. Deze kaart heb ik ongeveer een half jaar geleden aangeschaft. (iets minder). Wat betreft de Cpu, in hoeverre zit ik daar aan een bottleneck? Is het een groot 'probleem'?