Ik heb mij te pletter gezocht maar ik kan niet vinden hoe je berichten e.d. kan overzetten van windows mail naar outlook 2003. Ik heb de map van windows mail gekopieerd, maar daar zitten allemaal .eml bestanden in. Kan ik daar wat mee? Heeft iemand misschien een duidelijke guide hoe ik dit kan doen?
Verwijderd
Windows Mail -> (menu) Bestand -> Exporteren naar PST.
Vermoedelijk.
How to export e-mail messages from Windows Mail & Outlook Express into Outlook.
Vermoedelijk.
How to export e-mail messages from Windows Mail & Outlook Express into Outlook.
[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2010 21:55 ]
-- laat maar --
Reactie van Blackspot is de oplossing
Reactie van Blackspot is de oplossing
[ Voor 87% gewijzigd door DaRk PoIsOn op 28-08-2010 21:56 ]
who put a "stop payment" on my reality check
Ik heb de berichten vanuit Windows Mail geexporteerd naar Microsoft Exchange, maar ik werd nooit gevraagd naar WAAR ik de backup wil hebben. Ik heb nu geen flauw idee waar ik de backup moet vinden. Iemand enig idee???
Edit: ik heb volgens mij het juiste PST bestand gevonden, maar als ik hem probeer te importeren, dan krijg ik de error in outlook 2003:
Kan de e-mailmap niet openen. Als dit bestand door een andere toepassing wordt gebruikt, moet u het bestand stluiten.
Dit is raar want het PST bestand staat op mijn externe HDD.
Edit: ik heb volgens mij het juiste PST bestand gevonden, maar als ik hem probeer te importeren, dan krijg ik de error in outlook 2003:
Kan de e-mailmap niet openen. Als dit bestand door een andere toepassing wordt gebruikt, moet u het bestand stluiten.
Dit is raar want het PST bestand staat op mijn externe HDD.
[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2010 12:26 ]