[Testcase] Gezicht van Rome

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada.
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 16:17
Hier volgt voor mij het gezicht van Rome. Alle foto's klikbaar voor optie om groter te zien.

Afbeeldingslocatie: http://farm5.static.flickr.com/4114/4935587868_d238eaea73.jpg
1

Afbeeldingslocatie: http://farm5.static.flickr.com/4096/4935590384_faa3e9fec7.jpg
2

Afbeeldingslocatie: http://farm5.static.flickr.com/4074/4934999861_dd0a55dd70.jpg
3

Afbeeldingslocatie: http://farm5.static.flickr.com/4098/4935588276_a220599d8a.jpg
4

Afbeeldingslocatie: http://farm5.static.flickr.com/4117/4934997951_b49daf770c.jpg
5

Afbeeldingslocatie: http://farm5.static.flickr.com/4073/4935585220_e97bb87057.jpg
6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada.
Is het niks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moby
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Moby

Iets te zeggen? Nou en!

Ik vind ze wat afstandelijk en weinig zeggend over Rome eigenlijk. De eerste lijkt scheef en 2 en 6 vind ik gewoon saai.

Het is uiteraard niet niks maar het nodigt ook niet uit om naar Rome te gaan.

Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eSCe
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 29-05 10:00
Ik weet niet of ze fotografisch goed zijn maar persoonlijk vind ik 3 en 4 wel leuk om naar te kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:02

Zeror

Ik Henk 'm!

Foto 1: Kleuren zijn wel netjes zo. Alleen jammer dat de horizon scheef staat.
Foto 2: Houten raampje is niet zo heel boeiend om naar te kijken. Geen idee wat daar zo bijzonder aan is. Misschien had je dat ergens verder mee moeten benadrukken.
Foto 3: Mooie foto, met erg fijne kleuren, maar ik het gevoel alsof het heel erg scheef staat.
Foto 4: Ook bij deze foto krijg ik een scheef gevoel. Plus die vrouw staat wel erg dicht op de rand. had die meer ruimte gegevens waardoor je tevens verder in de straat kon kijken, had een betere foto geweest.
Foto 5: De enige echte goede van deze reeks foto's. De foto maakt me nieuwsgierig. Het onderwerp is erg duidelijk hier.
Foto 6: Zowel de achtergrond als de voorgrond vertellen mij helemaal niks. De foto is niet boeiend.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chemokar
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-06-2024
foto 1: Zoals eerder al opgemerkt staat de foto beetje scheef. Daarnaast vind ik het idee van de twee koepels best ok, maar of dat vanaf deze positie goed vast te leggen is met een GSM antenne vlak naast de linker. Misschien de volgende keer naar een iets andere positie of inderdaad meer het "gezicht van Rome"door het uitzicht veel wijdser te kiezen.

foto 2: Twee luiken met slecht onderhoud, vind ik niet zo heel boeiend. Ook dat rood metalen afdak eronder heeft weinig doel/functie in de foto.

foto 3: Staat een beetje scheetje beef, naast dat had ik je positie meer naar links gedraaid gezocht, je hebt nu een vlakke contrast loze achtergrond van de muur aan de rechter kant.

foto 4: Gaat het in deze foto om de vrouw die er loopt? of gaat het om de gevels van de gebouwen? zou graag de versie zien zonder crop, om de uitsnede op een andere manier uit te voeren, vind deze niet zo spannend.

foto 5: De beste uit het rijtje, scherp object, een doorkijkje leuk lichtspel (iets overbelicht) krijg de neiging om om de hoek te kijken naar de grote pot op de achtergrond.

foto 6: een paal van een hek met een visnet en op de achtergrond (waarschijnlijk) het colloseum. Urmmm....

Ik weet niet of ik er verstand van heb, maar dit is wat ik er van vind. Wellicht heb je er wat aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada.
Mobyrick schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 20:56:
Ik vind ze wat afstandelijk en weinig zeggend over Rome eigenlijk. De eerste lijkt scheef en 2 en 6 vind ik gewoon saai.

Het is uiteraard niet niks maar het nodigt ook niet uit om naar Rome te gaan.
Ik wou juist vermijden de standaard attracties op de foto te zetten, zoals het Colloseum, Victor Emanuel, Pantheon, etc.
Rakkerzero schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 20:59:
Foto 1: Kleuren zijn wel netjes zo. Alleen jammer dat de horizon scheef staat.
Foto 2: Houten raampje is niet zo heel boeiend om naar te kijken. Geen idee wat daar zo bijzonder aan is. Misschien had je dat ergens verder mee moeten benadrukken.
Foto 3: Mooie foto, met erg fijne kleuren, maar ik het gevoel alsof het heel erg scheef staat.
Foto 4: Ook bij deze foto krijg ik een scheef gevoel. Plus die vrouw staat wel erg dicht op de rand. had die meer ruimte gegevens waardoor je tevens verder in de straat kon kijken, had een betere foto geweest.
Foto 5: De enige echte goede van deze reeks foto's. De foto maakt me nieuwsgierig. Het onderwerp is erg duidelijk hier.
Foto 6: Zowel de achtergrond als de voorgrond vertellen mij helemaal niks. De foto is niet boeiend.
1. Ik heb de horizon geijkt op een van de lijnen van het dak, misschien straks toch nog maar eens naar kijken.
3. Volgens mij is 'ie wel recht. :P Misschien is dat lastig om in te schatten omdat je niet weet hoe de omgeving er uit zag. Of hij is gewoon hartstikke scheef. :+
4. Naast die vrouw liep een vette Engelse toerist met een voetbalshirtje. :') Dus die heb ik er maar afgeknipt. :P Vandaar dat ie misschien wat smal is.
chemokar schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 22:04:
foto 1: Zoals eerder al opgemerkt staat de foto beetje scheef. Daarnaast vind ik het idee van de twee koepels best ok, maar of dat vanaf deze positie goed vast te leggen is met een GSM antenne vlak naast de linker. Misschien de volgende keer naar een iets andere positie of inderdaad meer het "gezicht van Rome"door het uitzicht veel wijdser te kiezen.

foto 2: Twee luiken met slecht onderhoud, vind ik niet zo heel boeiend. Ook dat rood metalen afdak eronder heeft weinig doel/functie in de foto.

foto 3: Staat een beetje scheetje beef, naast dat had ik je positie meer naar links gedraaid gezocht, je hebt nu een vlakke contrast loze achtergrond van de muur aan de rechter kant.

foto 4: Gaat het in deze foto om de vrouw die er loopt? of gaat het om de gevels van de gebouwen? zou graag de versie zien zonder crop, om de uitsnede op een andere manier uit te voeren, vind deze niet zo spannend.

foto 5: De beste uit het rijtje, scherp object, een doorkijkje leuk lichtspel (iets overbelicht) krijg de neiging om om de hoek te kijken naar de grote pot op de achtergrond.

foto 6: een paal van een hek met een visnet en op de achtergrond (waarschijnlijk) het colloseum. Urmmm....

Ik weet niet of ik er verstand van heb, maar dit is wat ik er van vind. Wellicht heb je er wat aan.
3. In die omgeving kon dat niet. En anders zat het beeld zelf weer te krap op de rechterkant van de foto.
4. De vrouw in de omgeving. :+
Pagina: 1