Omdat een groot deel van mijn vrienden sinds kort lol speelt, dacht ik het ook even te proberen.
Na het gedownload en geinstaleerd te hebben loop ik tegen een fout aan. Zodra ik op de launcher druk opent die het lol scherm, maar na een paar seconden loopt die vast.
printscreen: http://nl.tinypic.com/r/1hfst3/4 < hier loopt die dus op deze manier vast
Ik heb al vrij veel dingen geprobeerd maar ik krijg het spel niet aan de praat. Het enige waar ik in de installatie tegen aan liep is dat bij het directx installeren hij het niet deed, daarbij bleef die hangen bij initialiseren, maar als ik hem via de site download werkt het wel. Dus dat probleem is volgens mij gefixed.
Mijn computer stats:
Chipset : Intel G31/G33/G35
Processor : Intel Core 2 Quad Q8400 @ 2666MHz
Fysiek Geheugen : 8192MB (4 x 2048 DDR2-SDRAM )
Videokaart : NVIDIA GeForce GTX 260
Harde Schijf : SAMSUNG HD103UJ ATA Device (1000GB)
CD-Rom Station : TSSTcorp CDDVDW SH-S223B ATA Device
CD-Rom Station : YFUJKTK WLUR8TI SCSI CdRom Device
Monitor Type : LG Electronics W2261 - 22 inches
Netwerkkaart : Realtek Semiconductor RTL8168/8111 PCIe Gigabit Ethernet Adapter
Besturingssysteem : Windows Vista (TM) Home Premium Home Editie Media Center 6.00.6002 Service Pack 2 (32-bit)
DirectX : Versie 11.00
Windows Performance Index : 5.9 AAN 5.9
Ik hoop dat iemand me verder kan helpen met mijn probleem.
Alvast bedankt!
Na het gedownload en geinstaleerd te hebben loop ik tegen een fout aan. Zodra ik op de launcher druk opent die het lol scherm, maar na een paar seconden loopt die vast.
printscreen: http://nl.tinypic.com/r/1hfst3/4 < hier loopt die dus op deze manier vast
Ik heb al vrij veel dingen geprobeerd maar ik krijg het spel niet aan de praat. Het enige waar ik in de installatie tegen aan liep is dat bij het directx installeren hij het niet deed, daarbij bleef die hangen bij initialiseren, maar als ik hem via de site download werkt het wel. Dus dat probleem is volgens mij gefixed.
Mijn computer stats:
Chipset : Intel G31/G33/G35
Processor : Intel Core 2 Quad Q8400 @ 2666MHz
Fysiek Geheugen : 8192MB (4 x 2048 DDR2-SDRAM )
Videokaart : NVIDIA GeForce GTX 260
Harde Schijf : SAMSUNG HD103UJ ATA Device (1000GB)
CD-Rom Station : TSSTcorp CDDVDW SH-S223B ATA Device
CD-Rom Station : YFUJKTK WLUR8TI SCSI CdRom Device
Monitor Type : LG Electronics W2261 - 22 inches
Netwerkkaart : Realtek Semiconductor RTL8168/8111 PCIe Gigabit Ethernet Adapter
Besturingssysteem : Windows Vista (TM) Home Premium Home Editie Media Center 6.00.6002 Service Pack 2 (32-bit)
DirectX : Versie 11.00
Windows Performance Index : 5.9 AAN 5.9
Ik hoop dat iemand me verder kan helpen met mijn probleem.
Alvast bedankt!