[PC] Mafia 2 - Health verdwijnt langzaam

Pagina: 1
Acties:
  • 515 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red-Front
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15-09 14:36
Hallo,

Sinds gisteren heb ik Mafia 2. Deze heb ik gisteren geinstalleerd, toen niet gespeeld en de physx optie niet aangevinkt bij installatie omdat ik een ATi kaart heb en het om NVIDIA Physx ging. Toen ik vandaag in de ochtend het spel wilde starten bleek ik het alsnog te moeten installeren, dit heb ik gedaan. Ik vertel dit omdat ik een probleem heb met het spel, maar ik ga er eigenlijk niet van uit dat dit het probleem is. Het probleem is dat mijn health balk continu achteruit loopt. Zo is het erg moeilijk om de missies te halen. Het gaat vrij vlot en blijft op 1 'health' hangen, je ziet nog een klein stukje rood. Één slag of kogel en ik ben er geweest.. en buiten dat heb ik nu een .. vernaggeld beeld omdat dat nu eenmaal zo is als je bijna overleden bent in het spel..

Nu kan ik wel een trainer gebruiken die me unlimited health geeft, maar daarvoor koop je natuurlijk niet zo'n spel waar je jaren op hebt zitten wachten.

Iemand een idee of iemand die het probleem kent?

Alvast vriendelijk bedankt,
Red-Front

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23:32

MsG

Forumzwerver

Koop hem maar netjes, dan heb je nergens last van...

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
gewoon spel opnieuw installeren... :?

[ Voor 12% gewijzigd door Ike. op 28-08-2010 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 01-10 13:14

BioHazard

*\o/*

Red-Front schreef op zaterdag 28 augustus 2010 @ 19:42:
Hallo,

Sinds gisteren heb ik Mafia 2. Deze heb ik gisteren geinstalleerd, toen niet gespeeld en de physx optie niet aangevinkt bij installatie omdat ik een ATi kaart heb en het om NVIDIA Physx ging. Toen ik vandaag in de ochtend het spel wilde starten bleek ik het alsnog te moeten installeren, dit heb ik gedaan. Ik vertel dit omdat ik een probleem heb met het spel, maar ik ga er eigenlijk niet van uit dat dit het probleem is. Het probleem is dat mijn health balk continu achteruit loopt. Zo is het erg moeilijk om de missies te halen. Het gaat vrij vlot en blijft op 1 'health' hangen, je ziet nog een klein stukje rood. Één slag of kogel en ik ben er geweest.. en buiten dat heb ik nu een .. vernaggeld beeld omdat dat nu eenmaal zo is als je bijna overleden bent in het spel..

Nu kan ik wel een trainer gebruiken die me unlimited health geeft, maar daarvoor koop je natuurlijk niet zo'n spel waar je jaren op hebt zitten wachten.

Iemand een idee of iemand die het probleem kent?

Alvast vriendelijk bedankt,
Red-Front
Precies, dit is toevallig een van de dingen die je krijgt als de game detecteert dat ermee gerommeld is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red-Front
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15-09 14:36
Lol, in ieder geval een antwoord. Weet ik wat ik maandag ga doen. Danku heren & *schaam*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de arrogantie :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oentje13
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 07-04-2017
MsG schreef op zaterdag 28 augustus 2010 @ 19:45:
Koop hem maar netjes, dan heb je nergens last van...
Red-Front schreef op zaterdag 28 augustus 2010 @ 19:42:

Sorry maat, ik heb geen idee. Je zegt dat je hem gekocht heb, maar wat je kan proberen te doen is de fix van skidrow te downloaden. Helaas mag ik er niet naar linken, maar Google is je vriend :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blaataaps
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Gewoon kopen dus.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.