Toon posts:

Probleem met de Benq G2420HD

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb de benq g2420HD vandaag gekocht, heel blij sluit ik hem aan aan mijn pc via hdmi, tot me verbazzing zegt ie dat er geen connection is.
Maar als ik hem via dvi aansluit dat doet ie het ineens wel, en ook de resolutie laat ie me alleen 1600x1000 doen en geen 1080p doen :S
hoe kan ik dit oplossen

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Wat meer informatie zou misschien makkelijk zijn. Wat voor videokaart heb je in je systeem hangen en is deze voorzien van de nieuwste drivers?

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

Verwijderd

Topicstarter
ik heb de nvidia gtx 470 van gygabyte en nadat ik de drivers heb geinstaleerd van de dvd laat hij zelfs niks zien, pas als ik me w8woord in tik ( terwijl niks op scherm te zien is ) dan zie ik alleen achtergrond van windows voor de rest niks.
maar in safe mode doet de monitor en alles het wel.
maar wat ik typtte van dat hij alleen 1600 resolutie laat doen was voor dat ik drivers van 470 had geinstaleerd, want toen deed windows het nog.

Verwijderd

Ik heb vorig jaar 2x een BenQ monitor gekocht waarvan de eerste out of the box al DOA was (geen beeld, enkel de verlichting aan, zoals je normaal ook ziet wanneer je scherm zwart is) en bij de tweede gebeurde dit na 3 dagen. Vanaf dat moment besloten om nooit meer BenQ te kopen.

Al lijkt het hier meer een resolutieprobleem dan hardware? Wijzig je resolutie eens nadat je de drivers goed geinstalleerd hebt. Het niet kunnen wijzigen van een resolutie betekent vaak dat de drivers niet juist zijn.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2010 19:41 ]

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Probeer anders om van internet de meest recente drivers te downloaden. Vaak zijn de drivers die je op cd / dvd meegeleverd krijgt al verouderd.

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

Verwijderd

Topicstarter
en hoe kan het dat hij dvi wel toe laat maar zodra ik hdmi doe dat ie dat niet herkent ..?

• Excelb-boy
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Excelb-boy

The MOOVMNT

Omdat de nieuwste drivers misschien een HDMI driver bevatten voor je videokaart?

Verwijderd

Topicstarter
waar kan ik drivers van benq vinden want op de dvd die ik mee kreeg staat niks.

Verwijderd

wat dacht je van benq.com? ik zou overigens voor je videokaart drivers gaan ipv je monitor drivers.....
Pagina: 1