HP LP2465: Geen beeld tijden booten

Pagina: 1
Acties:

• brederodekater
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10-06-2025
Ik heb begin dit jaar een HP LP2465 monitor aangeschaft en deze zit aangesloten op mijn HP Z400 werkstation.

Nu is het problem dat ik met deze monitor geen beeld krijg tijdens het opstarten van de computer; Niet gedurende de POST en ook het opstart scherm van Windows 7. Zodra Windows is opgestart en de schakeling word gemaakt naar 1920x1200 verschijnt het beeld op de monitor. Daarvoor krijg ik de melding “No Input Signal”.

Met m’n vorrige monitor, een Acer 21 inch, kreeg ik wel gewoon beeld ten alle tijden, dus ik denk dat de videokaart zelf geen kuren heeft. Helaas heb ik verder geen andere monitoren in huis dus het zou leuk zijn als ik, hopelijk met jullie hulp, een oplossing kan vinden voor dit problem.

Hier een aantal speceficaties mijn system: CPU: Intel W3520 2.66 GHz, Geheugen: 6GB, Video: EVGA GeForce GTX 260 896MB

Alvast bedankt.

• Sjaak_Banaan
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19-11-2025
Is het niet zo met die HP schermen dat je je voorkeursinput handmatig moet instellen, dat die anders aan inputkanalen afscant voordat die beeld geeft? Dat zou verklaren dat je niet direct beeld krijgt.