Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

USB wil niet werken Toshiba Satellite c650 Laptop

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo ik heb hier een net gekochte Toshiba satelitte voor mijn neus.
Het ziet er prima uit en werkt bijna zoals moet op 1 punt na.
De usb poorten schijnen niet te werken.. Ik sluit een muis aan en er gebeurt helaas niks.
Ik sluit een Ipod of Usb stick er op aan en niks gebeurt. Terwijl het systeem wel functionerende USB poorten weer geeft.Het lijkt er bijna op als of de usb poorten geen of onvoldoende stroom leveren om de aangesloten hardware te kunnen gebruiken. Ik heb gekeken in de stroomtoevoer settings maar daar staat alles goed.

Ik heb geen flauw idee meer wat nou precies de oorzaak zou kunnen zijn.. wellicht weet iemand van jullie wat het probleem eventueel zou kunnen zijn.

Mvg.

FMTPO

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

heb je mischien ook een externe hd met een eigen voeding, als ie die ook niet ziet dan ligt het in ieder geval niet aan de stroom die je usb poorten geven.
in je bios staat ook alles goed voor usb ?

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Verwijderd

Topicstarter
Met externe HDD met eigen voeding leverd ook niks goeds op helaas. En in de Bios staat alles zoals het hoort.

• _the_crow_
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-03 14:35

_the_crow_

Rare vogel

Misschien een open deur, maar ik zou gelijk terug gaan naar de winkel. De winkel zou een DOA-termijn kunnen hanteren en dan zou je gelijk een nieuwe krijgen. Mits het wordt bevestigd door een medewerker uiteraard. ;)

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.