Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Allereerst wil ik even vermelden dat ik niet goed weett waar ik deze topic moet plaatsen.

Hier mijn verhaal:

Het gaat om een Packard Bell (vermoedelijk iStart).
Deze heeft een AMD Athlon X2 processor
2048MB DDR2
Nvidia Geforce A300 GS 895 MB
HD = Western Digital 500GB

Bij het opstarten van Vista gaf deze het groene balkje, hierna bleef alleen de muis in beeld op een zwart scherm, en kon er verder niets met de pc gedaan worden.
Via een Boot CD heb ik Dos gestart, toen zag ik dat de harde schijf geen/onvolledige windows versie bevat.
Ik heb de schijf met Hiren's Boot CD laten controleren waarbij geen fouten zijn gevonden en deze geformatteerd.

Nu ik de installatie DVD van Windows invoer start deze van de schijf, en nadat ik de melding krijg met Starting Windows komt 1 seconde de muis weer in beeld (deze is dan wel te bewegen). Na die seconde blijft het beeld volledig zwart. Er valt niks te installeren :?

Ik weet niet goed meer wat ik hieraan kan doen of dat er iets echt defect is wat vervangen moet worden.

Ik heb al geprobeerd ipv beide geheugenstrips er 1 in te doen en dit met allebei geprobeerd. Probleem blijft hetzelfde.

Ook het aansluiten van een andere harde schijf heeft hier niet bij geholpen.

In plaats van de PCI-videokaart heb ik de monitor al aangesloten op de onboard videokaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
niemand???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TaraWij
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08-02 18:37
Lijkt me een hardware defect, aangezien het een laptop is denk ik dat je een RMA zal moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vista en Packard Bell >>> Prullenbak

Hoewel ik bovenstaande echt meen, heb je er niets aan om je probleem op te lossen.

Het feit dat je geen schone Windows installatie kunt uitvoeren kan twee redenen hebben:
1. DVD werkt niet.
2. Hardware werkt niet.

Optie 1 in zou je kunnen uittesten met een andere DVD, optie 2 kan ik je niet verder mee helpen (die mongolen bij PB zeer waarschijnlijk ook niet)