Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

DX4800 Paperjam

Pagina: 1
Acties:

• Thijsw89
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 28-11 00:41
Hoi,
Ik heb sinds kort last van een paperjam bij mijn printer, epson stylus dx4800. Ik heb van alles geprobeerd, maar hij blijft een paperjam geven. Het punt is dat hij het papier wel naar binnen trekt, alleen doet hij dat maar voor de helft. Soms heeft de printer wel door dat het niet goed gaat en zegt hij zelf ook dat hij een paperjam heeft en soms gaat hij er blijkbaar toch nog vergenoeg in om een sensor te triggeren waardoor de printer wel denkt dat er papier in zit, en gaat hij gewoon printen, alleen blijft het papier dus steken.

Ik heb al geprobeerd hem open te maken, maar hij ik kom daarmee niet echt ver, het lijkt alsof ze het aardig goed voor elkaar hebben gekregen om de printen niet door 'onbevoegde' mensen open te krijgen.

Kent iemand dit probleem en weet wat evt. de oplossing is? Of weet iemand wel hoe je de printer open kan krijgen, want ik vermoed dat het papier achter iets blijft haken of dat een paar rollers hem niet willen pakken.

Thijs