Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roelieboelie
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:00
Je word om de oren gesmeten met gratis internet bij je abonnement i.c.m een toestel. Ik ben van plan om de Nokia C5 te kopen, en dan is het eigenlijk goedkoper om een sim-only te nemen ipv een abbonement omdat het toestel niet zo heel duur is.

Bestaan er dus ook sim-only abbo's met gratis internet gedurende de complete looptijd van het contract (1 of 2 jr). Ik kan dat nergens DUIDELIJK vinden. Op de ene site staat het er wel, maar dan klik je door en dan is het toch weer niet. Verwarring dus. Iemand die suggesties heeft?

Hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ja, wat is 'gratis'? Dat bestaat namelijk niet. Je betaalt het sowieso. In de pricewatch staan verschillende abonnementen met mobiel internet inclusief. Zoek de ideale combi, zou ik zeggen:
http://tweakers.net/price...im-only-abonnementen.html

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Elk SimOnly abo kan je uitbreiden met internet, maar nooit gratis natuurlijk. Je betaald minimaal 10 euro extra voor internet op je abo.

Ey!! Macarena \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roelieboelie
Bij T-mobile loopt bijvoorbeeld de actie dat je 24 maanden lang gratis internet bij je abbo krijgt. Dat is zeer zeker wel gratis (normaal 10e p/m). En zo zijn er nog een aantal acties, vodafone etc. Maar dit geldt, zoals ik begrijp, alleen i.c.m een toestel. Ik zal nog eens goed in de pricewatch gaan kijken.

Hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aidahmic
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-09-2023
Ik werk bij T-Mobile

Vanaf de Relax 25 Sim Only krijg je gratis internet 2 jaar lang.

Actie loopt nog een week dus als je het wil moet je snel een beslissing maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Denk je echt dat T-mobile iets gratis weggeeft (en ze er dus verlies op lijden)? Je betaalt hoe dan ook ook voor het internet ;)

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

De truck is hier vrij eenvouding. Je betaald met een abo+toestel het toestel gewoon zelf, vanwege de hoge kosten. Hiermee kan de provider dus ook gratis internet geven terwijl je het toch betaald (wel eens waar in je belminuten).

Met Sim-Only heb je dus hele goedkope belminuten, omdat je niet voor een toestel hoeft te lappen.

Zo heb ik nu 300 belminuten (sim-only) voor 10,95. Hiervoor had ik een abo met toestel: 250 minuten voor 25 euro.

Vanwege dat verschil, betaal je dus het toestel gewoon zelf, maar dan maandelijk, omdat het in de belminuten is verwerkt. Met internet werkt dat dus ook zo. Maar omdat sim-only dus goedkoop is, zal je dat niet (zo snel) tegen komen.

Ey!! Macarena \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roelieboelie
Room42 schreef op zaterdag 28 augustus 2010 @ 13:55:
Denk je echt dat T-mobile iets gratis weggeeft (en ze er dus verlies op lijden)? Je betaalt hoe dan ook ook voor het internet ;)
Ja.

Relax Sim Only 30, 2jr: 15 euro, dat is de normale prijs. En nu krijg je er dus gratis internetbundel bij van 10 euro gehele contract periode. Dat is toch echt gratis :?

Hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
roelieboelie schreef op zaterdag 28 augustus 2010 @ 14:12:
[...]

Ja.

Relax Sim Only 30, 2jr: 15 euro, dat is de normale prijs. En nu krijg je er dus gratis internetbundel bij van 10 euro gehele contract periode. Dat is toch echt gratis :?
Nee, dat betekent dat het binnen de winstmarge past. :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saharoen
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14-10 15:34
google eens vodafone anwb en dan zie je bel/sms/web voor leuke prijs simonly ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddyathlon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-08 02:05

freddyathlon

McLaren Mercedes

Ook bij Vodafone krijg je op de B+S+W Sim Only het internet gratis.

Alleen bij 2-jarige contracten vanaf de B+S+W 190.

Dus je betaald dan hetzelfde als voor de Bel+SMS Sim Only.

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Niet sim-only maar samen met wat andere toestellen de beste aanbieding: T-M met toestel voor 10,- Mits je uitkomt met 125 min en 25 sms. Ook 2 jaar, maar dat moet ook met de T-Mobile sim only's met gratis internet.

[ Voor 5% gewijzigd door robert-630 op 29-08-2010 00:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xabre16v
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
robert-630 schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 00:55:
Niet sim-only maar samen met wat andere toestellen de beste aanbieding: T-M met toestel voor 10,- Mits je uitkomt met 125 min en 25 sms. Ook 2 jaar, maar dat moet ook met de T-Mobile sim only's met gratis internet.
Ja of zo'n abo nemen en dan toestel verkopen op marktplaats. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:28
* Mega Kick *

Zoek een zo goedkoop mogelijk oplossing voor het volgende ;

Ik bel erg weinig ( wordt wel veel gebeld vanuit NL ) en ik gebruik me GSM wel voor Mail & Surf.

Nu vond ik dit --> http://www.gsmtopdeal.nl/...stel-samsung-chat-r15.asp

Dan ben ik voor 11,95 gedurende 2 jaar klaar voor T-Mobile Relax 60 + Web ( FUP = 1 GB )

Het toestel kan ik nog los dumpen op b.v marktplaats. Heb namelijk een HTC Hero en hier ben ik tevreden mee.

Kan het goedkoper ? Beter ? Prepay slimmer ? Provider maakt me niks uit.

Alleen Tele2 schijnt een erg lage FUP policy te hebben voor internet.

En Hollandse Nieuwe schijnt elke internet sessie af te ronden op 100 Kb ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 29-09 19:02
Zoiets ?

Linky

Ben Regelmatig (250min), 50% korting op internet, = 250min/sms+Internet voor 11.99E

Wel nog even de 'kleine lettertjes' goed doorlezen, maar op eerste gezicht ziet het er goedkoper uit, sowieso per belminuut, dan Ben's moederbedrijf.
Voorwaarden voor 'Ben Internet' zijn hetzelfde als T-mobile's basis-internet.

Oh, en het grote voordeel van Ben is dat je elke maand je abbo kan beeindigen. Dus mocht je Hero na 9 maanden om wat voor reden niet meer voldoen/werken, en je wil een foon+abbo-combo, kan je het zo opzeggen.

[ Voor 19% gewijzigd door SirNobax op 31-01-2011 19:59 ]

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
SirNobax schreef op maandag 31 januari 2011 @ 19:53:
Zoiets ?

Linky

Ben Regelmatig (250min), 50% korting op internet, = 250min/sms+Internet voor 11.99E

Wel nog even de 'kleine lettertjes' goed doorlezen, maar op eerste gezicht ziet het er goedkoper uit, sowieso per belminuut, dan Ben's moederbedrijf.
Voorwaarden voor 'Ben Internet' zijn hetzelfde als T-mobile's basis-internet.

Oh, en het grote voordeel van Ben is dat je elke maand je abbo kan beeindigen. Dus mocht je Hero na 9 maanden om wat voor reden niet meer voldoen/werken, en je wil een foon+abbo-combo, kan je het zo opzeggen.
Bedankt voor je input. Is me alleen niet helemaal duidelijk hoe lang zo iets dan loopt bij Ben ?
Er wordt wel gesproken over dat de korting op je Belbundel en Internetbundel maar 12 maanden is.

Als ik naar die T-Mobile variant kijk en ik loos dat Samsung toestel voor 60 dan wordt het abbo maar € 9,45 per maand gemiddeld...Ok wel maar 60 min. per maand...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnands
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-10 21:27
Dat Ben abbo is het enige wat ik gevonden heb waar je niet voor 2 jaar aan vast zit en maar een jaar korting hebt. Je kan per maand op zeggen en je hebt je korting een jaar. Na een jaar kan je dus over naar de volgende aanbieding elders.

Nadeel van Ben, net zoals het hele t-mobile assortiment is dat een hoop dingen zoals service nummers en buitenland buiten je vaste maandbedrag worden gefactureerd.

+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LLEEDD
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-08 09:49
Wijnands schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 12:11:
Dat Ben abbo is het enige wat ik gevonden heb waar je niet voor 2 jaar aan vast zit en maar een jaar korting hebt. Je kan per maand op zeggen en je hebt je korting een jaar. Na een jaar kan je dus over naar de volgende aanbieding elders.

Nadeel van Ben, net zoals het hele t-mobile assortiment is dat een hoop dingen zoals service nummers en buitenland buiten je vaste maandbedrag worden gefactureerd.
Er is nu ook sim only van simyo http://www.simyo.nl/sim-only/informatie ze bieden exact hetzelfde als ben maar dan over het kpn netwerk! Je kan iedere maand opzeggen en internet (1mbit down 384 up 1gb max) is bij de iets duurdere abonnementen ook voor de helft van de prijs. Belminuten kan je niet meenemen naar de volgende maand als je die over hebt (net als bij ben). Het is verder exact even duur als ben. Bij een abonnement met 250 belminuten/sms en internet betaal je 11,94 pm + eenmalig 10 euro aansluitkosten.

Ik had ook een aanbieding gekregen van telfort dan betaal ik een euro meer (maar geen aansluitkosten, ik zit nu al bij telfort) voor een jaar contract met 200 belminuten, 100 sms jes en internet (1mbit down 384 up, fair use). Gesprekken worden bij telfort per minuut afgerekend en bij simyo word de eerste minuut gerekend en daarna per seconden verder zit je er natuurlijk een jaar aan vast.

Ik denk dat ik dus voor simyo ga, 1 gb internetlimiet is vrij normaal en daar zit je niet zo snel aan op je smartphone en per seconde afrekenen is denk ik beter dan iets meer smsjes bij telfort, verder is het heel relaxed dat je iedere maand kunt opzeggen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnands
Internetbundel simyo:

Met de internetbundel kun je zorgeloos internetten tot 1 Gb voor € 9,95 per maand. Je download snelheid is 1 Mbit, de upload snelheid is 386 Kbps. Als je in een maand meer dan 1 Gb verbruikt betaal je het buiten bundel tarief van € 0,05 per Mb.

Internetbundel Ben:
De internet bundel is alleen geldig voor gebruik van internet binnen Nederland. De maximum snelheid is 1024 Kbps downstream en 384 Kbps upstream. Na verbruik van 1 GB per maand wijzigt de snelheid automatisch naar maximaal 64/64 Kbps. Ben internet altijd is te gebruiken voor internet over GPRS, UMTS, en HSDPA.

Telfort:
Telfort sim only 200 (12 mnd)
200 minuten per maand € 5,95 p/mnd
Internet surf&mail € 2,50 p/mnd
Na 3 mnd € 9,95

[ Voor 9% gewijzigd door Wijnands op 03-02-2011 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LLEEDD
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-08 09:49
Qua internetsnelheid lijkt dus niet veel uit te maken of je Ben of Simyo hebt, maar het netwerk van T-mobile lijkt me slechter dan KPN waardoor je misschien een stukje trager internet hebt.

Wat wel fijner is bij Ben is dat je na 1 gb je internet gewoon wat trager word zodat je dus geen extra kosten hebt ipv de 5c per mb die gerekend word bij Simyo als je over de 1gb heen gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnands
Of T-mobile slechter is ligt eraan waar je zit. Waar ik meestal ben, in de randstad, is het prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
Simyo heeft idd ook voor € 11,94 -->> 250 min + Web ( FUP van 1 GB )

Is SIMYO internet ook altijd te gebruiken voor internet over GPRS, UMTS, en HSDPA ??

[ Voor 58% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 04-02-2011 20:50 ]

Verwijderd

hoe is jullie ervaring met SimYo. Netwerk bereik en het bellen van mensen. Ik las dat er wat problemen waren met dit laatste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartvw
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:28
Je zou ook een kijkje kunnen nemen bij de directsales van vodafone bijv:
https://directsales.vodafone.nl/veronica/orderform/177
2 jarig simonly abbonement met 1gb internet voor 10,95.
Alleen iets zegt mij dat er nog ergens een addertje zit, kijk anders even verder in het topic over de directsales:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1438969

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
@ Bartvw bedankt voor de tip. Heb net de 10,95 variant besteld ;)

( Pas op de 9,95 variant is de FUP voor het Web gedeelte maar 250 MB ! )

[ Voor 69% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 14-02-2011 14:43 ]

Pagina: 1