het helpt heel erg als je weet wat je koopt / je technische items koopt waarvan de verkoper ook weet wat het doet (of juist niet, bij 2ehands computeronderdelen een dikke raidcontroller voor een prikkie op de kop tikken omdat een metaalrecycelaar een stapel (zgan) servers heeft gekregen om te recycelen)
en koop gewoon geen geheugenkaarten, ik durf te stellen dat meer dan 75%, hell, meer dan 90% van de kaarten op ebay gewoon nep of op zn minst matig van qualiteit is. idem voor 'merk' kleding.
enige keer dat ik op mn neus gekeken heb bij ebay was wat minder, ik wou *een* specifiek model moederbord, een bepaalde asus met 4 bankjes ddr1 support (had namelijk net voor 160 euro aan ddr1) en intel dualcore support (wou wat beters dan de p4 die ik op dat moment had) en die was dr, stond 1 te koop op ebay voor 60$ incl shipping, krijg de doos thuis, is het een referrence design intel bordje met ddr2 slots dr op (ddr2 was toen nog reteduur) ik pissed, teruggestuurd voor veel porto, pakketje is volgens de seller "nooit aangekomen"

dag geld, dag moederbord (ow, nja, ik heb toen de helft, 30$ uit coulance teruggekregen, dat was nog voordat paypal een bank was met kopersbescherming enzo..)
[
Voor 40% gewijzigd door
AlexanderB op 30-08-2010 09:30
]