Ik zit al een behoorlijke tijd te wachten op een price drop van de huidige serie of de release van de nieuwe serie ati kaarten. Naar mijn idee zullen deze binnen 4 a 5 maanden nog wel gaan komen als ik de nieuwstopic moet geloven. Daarbij wil ik eindelijk mijn 3e monitor voor eyefinity kopen, echter heb ik mijn twijfels of ik een 3e Synchmaster 2443BW zal nemen of een andere monitor van gelijke grootte, met kleine of geen bezels, en een dunne schermdikte (zodat ik de bezels van mijn huidige monitoren erachter kan schuiven) neem. Heeft iemand hier reeds een goeie oplossing gevonden?
Als je de bezels achter de middelste monitor schuif dan zal je scherm ook niet helemaal lekker overvloeien, omdat de middelste meer naar voren staat.

ziet er toch goed genoeg uit, nee?

Waar doel je op, dan? ^^Paprika schreef op zaterdag 28 augustus 2010 @ 12:43:
[...]
[afbeelding]
@ TS: ik zou gewoon een derde zelfde scherm pakken als je nu gebruikt, en dan met een DP -> VGA verloopje aansluiten. Kwalitatief ga je geen verschil merken.
Het ging hier om de bezels, niet om verloopjes... dus ik doel op zijn vraag.of een andere monitor van gelijke grootte, met kleine of geen bezels, en een dunne schermdikte (zodat ik de bezels van mijn huidige monitoren erachter kan schuiven) neem
En dat plaatje zijn 3 2433BWs dus een mooie vergelijking...
[ Voor 10% gewijzigd door Paprika op 28-08-2010 13:44 ]
Dan was ik wat kortaf, ik doelde namelijk op je achtergrondPaprika schreef op zaterdag 28 augustus 2010 @ 13:43:
[...]
Het ging hier om de bezels, niet om verloopjes... dus ik doel op zijn vraag.
En dat plaatje zijn 3 2433BWs dus een mooie vergelijking...
Enfin, ts: hoe vind je de dikte van je huidige bezels zelf? En de totale bezel die ertussen zit als je 2 schermen vlak naast elkaar zet? Dan kun je toch het beste beoordelen of een derde, identiek scherm de beste oplossing zou zijn?
Gewoon 3 synchmasters ziet er zeker wel goed uit natuurlijk. Maar hoe minder bezel, hoe beter, of niet dan? Ik herinner me ergens gelezen te hebben dat je vrij snel aan het beeld gewend raakt als je ze in elkaar schuift...
[ Voor 4% gewijzigd door Aethertyd op 28-08-2010 14:11 ]
Heb een tijdje door de pricewatch lopen bladeren maar heb tot dusver niet veel soeps gezien. Kleinere bezels zijn schijnbaar (nog) niet winstgevend genoeg voor producenten om te gebruiken. Gelukkig komt het niet op een dag aan en kan het nog een paar maanden wachten totdat ik een nieuwe GPU heb, en anders word het toch gewoon een 3e Synchmaster. Bedankt voor jullie tijd en replies
Zal ook wel te maken hebben met stevigheid en bescherming. Die derde Syncmaster lijkt mij de beste keuze voor jouAethertyd schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 21:19:
Heb een tijdje door de pricewatch lopen bladeren maar heb tot dusver niet veel soeps gezien. Kleinere bezels zijn schijnbaar (nog) niet winstgevend genoeg voor producenten om te gebruiken. Gelukkig komt het niet op een dag aan en kan het nog een paar maanden wachten totdat ik een nieuwe GPU heb, en anders word het toch gewoon een 3e Synchmaster. Bedankt voor jullie tijd en replies
Vind het persoonlijk er niet uit zien, maar ieder zn eigen mening.Paprika schreef op zaterdag 28 augustus 2010 @ 12:43:
Als je de bezels achter de middelste monitor schuif dan zal je scherm ook niet helemaal lekker overvloeien, omdat de middelste meer naar voren staat.
[afbeelding]
Welke monitoren heb je momenteel Aethertyd?
Aethertyd schreef op zaterdag 28 augustus 2010 @ 11:32:
echter heb ik mijn twijfels of ik een 3e Synchmaster 2443BW zal nemen
Pagina: 1