Goedemorgen,
Omdat ik er zelf niet aan uit kom en Google mij niet verder helpt, wil ik graag hier mijn vraag stellen.
Gisteren tijdens een feestje, heeft iemand een poging gedaan een spel op mijn iMac te installeren.
Hier had ik geen toestemming voor gegeven, maar dat terzijde.
Gisteravond heb ik niet meer gekeken ,maar toen ik vanochtend de boel wilde opstarten kreeg ik meteen een zwart scherm te zien, met daarop het logo van Nvidia.
Het logo is niet helder, maar wat wazig.
Heb van alles geprobeerd om het weg te krijgen, maar het blijft stug staan.
Middels mijn toetsenbord van logitech kan ik het geluid harder en zachter zetten, dat werkt nog wel want ik hoor het geluid bliepen.
Ik wil echter weten; hoe krijg ik dat scherm weg?
Heb ondertussen contact gehad met de betreffende persoon, hij heeft geprobeerd een spel te installeren en wilde het daarna spelen.
Het startte alleen niet op, omdat het op het Nvidia scherm bleef hangen.
Hij heeft de mac toen maar uitgezet.
Ik weet niet wat ik hier nu mee moet doen.
Wellicht is er iemand die weet hoe en wat nu verder?
Alvast bedankt....
Omdat ik er zelf niet aan uit kom en Google mij niet verder helpt, wil ik graag hier mijn vraag stellen.
Gisteren tijdens een feestje, heeft iemand een poging gedaan een spel op mijn iMac te installeren.
Hier had ik geen toestemming voor gegeven, maar dat terzijde.
Gisteravond heb ik niet meer gekeken ,maar toen ik vanochtend de boel wilde opstarten kreeg ik meteen een zwart scherm te zien, met daarop het logo van Nvidia.
Het logo is niet helder, maar wat wazig.
Heb van alles geprobeerd om het weg te krijgen, maar het blijft stug staan.
Middels mijn toetsenbord van logitech kan ik het geluid harder en zachter zetten, dat werkt nog wel want ik hoor het geluid bliepen.
Ik wil echter weten; hoe krijg ik dat scherm weg?
Heb ondertussen contact gehad met de betreffende persoon, hij heeft geprobeerd een spel te installeren en wilde het daarna spelen.
Het startte alleen niet op, omdat het op het Nvidia scherm bleef hangen.
Hij heeft de mac toen maar uitgezet.
Ik weet niet wat ik hier nu mee moet doen.
Wellicht is er iemand die weet hoe en wat nu verder?
Alvast bedankt....