Toon posts:

Gmail gebruikers bellen 1 miljoen keer per dag

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Afgelopen week heeft softwarebedrijf Google zijn eigen voipdienst, genaamd Google Voice, geïntegreerd in de e-maildienst Gmail. Sinds de nieuwe functie erbij is gekomen hebben gebruikers alleen al in de eerste 24 uur, maar liefst één miljoen keer gebeld. Dat heeft het bedrijf bekend gemaakt.

Daarbij zal Google nu ook telefooncellen gaan plaatsen die sprekend lijken op de telefooncellen in Londen. Deze worden geïnstalleerd op bijvoorbeeld luchthavens en universiteiten. Vanuit deze telefooncel kan worden gebeld met Google Voice. Of deze ook in Nederland terecht komen is nog maar de vraag.

Op dit moment is de dienst alleen te gebruiken voor Engelstalige gebruikers van Gmail en kan er alleen maar naar telefoonnummers in de Verenigde Staten en in Canada worden gebeld.
http://frontpage.fok.nl/n...ellen-1-miljoen-keer.html

http://www.tomsguide.com/...kype-voice,news-7881.html

Lijkt me wel interessant aangezien jullie hier eerder over hebben bericht ;)

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Goedenacht,

Nieuwstip? Klik hierrrrrrrrr

Welterusten! :>

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Verwijderd

Topicstarter
Yellowneck schreef op zaterdag 28 augustus 2010 @ 04:21:
[...]

Goedenacht,

Nieuwstip? Klik hierrrrrrrrr

Welterusten! :>
:F Danku!

• _eXistenZ_
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16-02 12:10
Gmail gebruikt, gebruikers is geen werkwoordsvorm.

There is no replacement for displacement!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08:27

MsG

Forumzwerver

Het moet sowieso iets als Gmail-gebruikers zijn, maar de Engelse ziekte zie je helaas overal.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

offtopic:
Ok, jij opent om vier uur 's ochtends dit topic en je bent om 10.58h al weer wakker? :o. Ik kom net mn bed uitrollen :+

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

• Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-02 21:58

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
Ik heb dit bericht van Google gezien eerder deze week. Zonder aanvullende informatie over door hoeveel mensen die calls zijn gemaakt, naar en van welke landen en hoe het komt dat ook Nederlandse gebruikers de dienst leken te kunnen gebruiken, vond ik het nu geen meerwaarde bieden (en Google heeft ons die informatie nog niet verschaft). De dienst is gratis te gebruiken en zal dus vooral in het begin populair zijn. Hopelijk geeft Google over een maand nog meer statistieken vrij, die zullen dan representatiever zijn.

[ Voor 5% gewijzigd door Wilbert de Vries op 29-08-2010 08:38 ]

• BJC2008
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 19-11-2025
Ik heb ook gebeld met google voice, je moet eerst us english instellen voor je account, daarna krijg je een
telefoon applicatie en dan kun je bellen, bij de setup kun je niets veranderen, je kunt ook niet opwaarderen
met google checkout, ik vraag me dus af of ze ook kosten berekenen, dit zal nog wel niet in de functie zitten, maar er was wel 10 cent bel tegoed, waarvan het 2 cent kost naar vast, dit is wel 4 keer zo duur als voipbuster.
Geen succes denk ik.
Pagina: 1