Verse installatie windows, documenten en OS spreiden?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo tweakers =). Maandag begint voor mij school al weer. Aangezien ik mijn laptop intensief nodig heb, wil ik graag even opnieuw windows erop gooien. Mijn huidige config daarvoor is 1HD met windows en al mijn software erop *deze hd heeft 235gb*, en 1HD met daarop mijn downloads en documenten *ongeveer 160gb*. Ga ik enige prestatievoordelen hebben als ik mijn OS op hd1 gooi, en downloads er nog bij, maar al mijn software op hd2?

Software die ik nodig ga hebben zijn photoshop en 3ds max.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Heb je daadwerkelijk 2 harde schijven, of zijn het gewoon 2 partities op 1 schijfje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb daadwerkelijk 2 harde schijven in mijn laptopje =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 21:42

Plekuz

available in strong mint

Ik heb jarenlang mijn OS op de ene HD gehad en software, waaronder Photoshop, op de andere HD. Op het ogenblik heb ik maar 1 HD en alles daarop staan (weliswaar in partities) en merk 0,0 verschil. Dat is puur een gevoelskwestie, ik heb het nooit gemeten. Er zal misschien wel iets verschil in zitten, maar naar mijn idee zeer minimaal.

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Misschien ook wel handig te vermelden dat volgens mij beide schijven op 5200rpm draaien =)