Toon posts:

Actie Mediamarkt

Pagina: 1
Acties:
  • 198 views

Verwijderd

Topicstarter
Heey,

Zoals velen van jullie wellicht zal weten, is dat de Mediamarkt tot en met morgen (sommige winkels t/m zondag) een actie heeft op o.a. notebooks. Op het moment ben ik in het bezit van een Sony Vaio FZ11S en deze is aan vervanging toe. Mijn oog is gevallen op de nieuwe Sony Vaio S-serie. Helaas is deze serie zoals alle andere series en zoals in andere landen, niet zelf samen te stellen.
Daarom ben ik genoodzaakt om een standaard model te nemen, waardoor ik snel uitkom op de S12X9E/B. Echter zit in deze laptop een intel HD videokaart t.o.v. mijn huidige Nvidia, waardoor ik van 512mb terug ga naar 128mb.

Nu twijfel ik sterk of ik deze laptop zou kopen, of dat ik zou wachten totdat het zelf samen te stellen beschikbaar komt in Nederland. Ik gebruik de laptop hoofdzakelijk voor internet, word, excel, powerpoint, coreldraw, etc. en af en toe voor een spelletje (zoals fifa, sims).

Ook heb ik begrepen van de verkoper bij de Mediamarkt dat de i3 processor bijna gelijk is aan mijn huidige T7100 @ 1.8 GhZ.

Wat is jullie mening hierover? En heeft iemand enig idee wanneer dat zelf samenstellen beschikbaar wordt of dat er nieuwe versie van de S op komst is?

Gr.

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20-12 14:31

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Als het je gaat om advies over een te kopen notebook, dan verijs ik je naar één van de NBBG aanschaftopics in Best Buy Guide overzichtstopic.
Als je de MM actie wil bespreken, hoort je topic thuis in Shopping Forum

Dit topic is gesloten.