Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Verwijderd
was mij ook al opgevallen, maar of dat nu aan DSmarty ligt?
kan ook gewoon zijn dat er minder gepost word toch?
kan ook gewoon zijn dat er minder gepost word toch?
de stilte was al voor dat DSmarty aantrad als moderator , weet niet waar aan het ligt , maar op een heleboel vragen wordt geantwoord " ga maar zoeken " en zo word de discussie weer afgekapt . een heleboel is al behandeld , misschien leuk om per week een thema in te stellen
even spellings checker er overheen laten gaan
even spellings checker er overheen laten gaan
iets met lenzen
Het is gewoon vrij rustig op het forum, en veel vragen worden snel afgehandeld.
Wat dit met mij te maken heeft...
Wat dit met mij te maken heeft...
Verwijderd
Het komt gewoon doordat in het beginscherm (gathering.tweakers.net) DPC onderaan staat, ik dacht eerst dat het weg was.
dsmarty misschien weet jij het er werd een tijdje terug geleden door een aantal moderators gesuggereerd dat er iets stond te gebeuren op dpc gebied en of forum , is daar al iets meer van te zeggen , of waren het loze kreten
iets met lenzen
We willen iig weer dat DPC naar boven gaat verhuizen, want er zijn wel een stuk minder hits op het DPC forum sinds de verhuizing naar beneden 
En ook de aanwas is niet meer wat het geweest is, het gaat TE langzaam, als ik zelf een beetje naar de stats kijk dan lijkt het iig erop dat TA sneller groeit dan wij
En ook de aanwas is niet meer wat het geweest is, het gaat TE langzaam, als ik zelf een beetje naar de stats kijk dan lijkt het iig erop dat TA sneller groeit dan wij
Nou DSmarty....dit is je kans, laat eens zien uit wat voor hout je gesneden bent.Op maandag 12 maart 2001 18:19 schreef DSmarty het volgende:
We willen iig weer dat DPC naar boven gaat verhuizen, want er zijn wel een stuk minder hits op het DPC forum sinds de verhuizing naar beneden
Jij bent de nieuwe mod....toon eens wat magische kunsten (lees: bigtime ass-kissing) en zorg ervoor dat het DPC forum op plekkie unno komt te staan
Voor een forum voor subteambattles:Op maandag 12 maart 2001 18:09 schreef MarcyDarcy het volgende:
Subteambattles?
http://pub33.ezboard.com/bteamcoldfusion
_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||
Zo is dat. Er moeten meer mensen aan DPC deelnemen dus het DPC moet omhoog binnen GoT en meer mensen dienen zich te melden bij de subteamstrijd.
Maar even on-topic. 'Vroeger' stonden er 2 of 3 dagen oude topics op de DPC-startpagina en nu zijn ze binnen 24 uur al weg. Dat is de verandering en daar ben ik niet blij mee
Hoe komt dat!?
Maar even on-topic. 'Vroeger' stonden er 2 of 3 dagen oude topics op de DPC-startpagina en nu zijn ze binnen 24 uur al weg. Dat is de verandering en daar ben ik niet blij mee
Hoe komt dat!?
Oké will do.
Was trouwens niet bedoeld om jou af te katten DSmarty. You're doing a fine job en ik ben blij dat er nu een actief grazende en lezende mod is!
Was trouwens niet bedoeld om jou af te katten DSmarty. You're doing a fine job en ik ben blij dat er nu een actief grazende en lezende mod is!
* KeX denkt dat de verminderde aandacht gevolg is van het inslaapeffect door hele hoge outputs. RC5 dommelt in doordat we nix hebben om naartoe te kijken. De andere projecten is slechts een kwestie van tijd voor we bovenaan staan. Voorzichtigheid is geboden. Zo zijn eerder machtige teams een langzame edoch stille dood gestorven.
/edit typo
/edit typo
[off topic]
If you can read this, the bitch fell off
[/off optic]
Maar Kex heeft volgens mij wel gelijk...we moeten iets verzinnen waardoor er nogsteeds druk achter zit.
Het gaat nu vanzelf maar er moet iets zijn waar we nog voor moeten vechten (en dan bedoel ik neit alleen de juiste key)
If you can read this, the bitch fell off
[/off optic]
Maar Kex heeft volgens mij wel gelijk...we moeten iets verzinnen waardoor er nogsteeds druk achter zit.
Het gaat nu vanzelf maar er moet iets zijn waar we nog voor moeten vechten (en dan bedoel ik neit alleen de juiste key)
DPC-opsplitsen? Dan krijg je pas echte interen competitie....
Pagina: 1