Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Javascript Imageflow enorm traag, sneller mogelijk ?

Pagina: 1
Acties:
  • 201 views

Verwijderd

Topicstarter
Hey GoT's.

Ik gebruik sinds een week het kant en klare javascript pakket Imageflow.
Ik heb het hele spul nu klaar maar het hapert verschrikkelijk als ik hem volledig scherm zet. Waneer ik mijn venster kleiner maak loopt hij veel beter.

Zie: *snip*

De foto's zijn allemaal verschillende grootte maar hebben wel allemaal een hoogte van 500 pixels.
Ik wil het uiteindelijk met Windows Media Encoder op HD opnemen op DVD en afspelen in de winkel (Loop-DVD maken)

Kan iemand mij helpen om dit mooi soepel te laten lopen ?

[ Voor 9% gewijzigd door RobIII op 27-08-2010 23:30 ]

Verwijderd

Bij mij loopt deze vrij vlot... Met welke browser bekijk je deze Javascript?

Ik met Mozilla Firefox beta 3

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 20:35:
Bij mij loopt deze vrij vlot... Met welke browser bekijk je deze Javascript?

Ik met Mozilla Firefox beta 3
Verrek, ik gebruik Internet Explorer 8 en heb even firefox geinstalleerd, hiermee loopt hij inderdaad veel beter. Wel nog wat lichte hapertjes, niet helemaal 100% vloeiend maar al prima om op te nemen. Google Chrome is trouwens niet om aan te zien. Kan het nog vloeiender ?

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:50

crisp

Devver

Pixelated

Waarom laad je de imageflow javascript 2 keer in (1 keer in een 'packed' versie aka 'poor-man's http compression substitute' en 1 keer gewoon)?

Verder snap ik niet waarom dat script geen 'lazy loading' doet voor al die plaatjes; 9 MB ophalen elke keer kost ook tijd, en het feit dat er geen fatsoenlijke cacheing headers meegestuurt worden helpt ook niet mee...

Verder wb traagheid: het is blijkbaar een standaard script, vraag het de maker zou ik zeggen ;) (en IE is inderdaad geen snelheidsmonster...)

[ Voor 4% gewijzigd door crisp op 27-08-2010 21:01 ]

Intentionally left blank

Verwijderd

Topicstarter
Super ik ga het met firefox opnemen. Het is al een hele vooruitgang op IE.

• Spinal
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-11 15:23
offtopic:
Waarom niet gewoon de URL plaatsen? :S

Hier in Opera 10.61 op 1920x1080 werkt het gewoon lekker snel, misschien dat proberen?

Full-stack webdeveloper in Groningen

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Kan iemand even...?
Sorry, voor support op producten of code van derden mag je bij die derden aankloppen ;) In de Devschuur hebben we het over zélf programmeren. Verder verwachten we wel wat meer eigen inzet (zie onze Quickstart); die zie ik nu helaas niet terug in je topicstart.

[ Voor 28% gewijzigd door RobIII op 27-08-2010 23:31 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.