ik heb net een asus v7700 dlx in me pceetje gestopt, hartstikke blij natuurlijk alleen denk ik dat ik er niet alles uithaal. Met dank aan Exirion die mij al had aangeraden om niet de asus drivers te instaleren maar gewone detonators liep hij al een stuk beter. Maar UT loopt nog steeds ranzig (af en toe 20 fps op 1024x768 16bit)
Nou denk ik het probleem wel gevonden heb maar ik weet niet hoe ik het op kan lossen daarom vraag ik jullie hulp
als ik dxdiag doe staat er iets vreemds:
ik kijk bij display of wel beeldscherm dan zie ik:
Naam: Nvidia geforce 2 gts/pro
Fabrikant: Nvidia
Chiptype: NIX!
Dac-type: NIX!
eronder nog wat info maar is niet van toepassing, dit had ik ook nog toen ik die asus drivers er op had staan van de cd en de nieuwste van internet. Is dit een probleem van mijn moederboard of ben ik iets vergeten ofzo
dit probleem had ik ook al met mijn oude kaart de TNT2. toen gaf ik er niet zoveel om want die deed al meer dan ik er van verwachtte
In 3dmark had ik precies hetzelfde probleem want dan wel weer logisch is want als ie het in dxdiag niet vind waarom ergens anders dan wel
Info systeem:
P3 666
256mb ram
Win98 SE
Direct x 7 (bij 8 zelfde probleem btw)
Nou denk ik het probleem wel gevonden heb maar ik weet niet hoe ik het op kan lossen daarom vraag ik jullie hulp
als ik dxdiag doe staat er iets vreemds:
ik kijk bij display of wel beeldscherm dan zie ik:
Naam: Nvidia geforce 2 gts/pro
Fabrikant: Nvidia
Chiptype: NIX!
Dac-type: NIX!
eronder nog wat info maar is niet van toepassing, dit had ik ook nog toen ik die asus drivers er op had staan van de cd en de nieuwste van internet. Is dit een probleem van mijn moederboard of ben ik iets vergeten ofzo
In 3dmark had ik precies hetzelfde probleem want dan wel weer logisch is want als ie het in dxdiag niet vind waarom ergens anders dan wel
Info systeem:
P3 666
256mb ram
Win98 SE
Direct x 7 (bij 8 zelfde probleem btw)