Toon posts:

again probs with asus v7700

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb net een asus v7700 dlx in me pceetje gestopt, hartstikke blij natuurlijk alleen denk ik dat ik er niet alles uithaal. Met dank aan Exirion die mij al had aangeraden om niet de asus drivers te instaleren maar gewone detonators liep hij al een stuk beter. Maar UT loopt nog steeds ranzig (af en toe 20 fps op 1024x768 16bit)

Nou denk ik het probleem wel gevonden heb maar ik weet niet hoe ik het op kan lossen daarom vraag ik jullie hulp

als ik dxdiag doe staat er iets vreemds:
ik kijk bij display of wel beeldscherm dan zie ik:
Naam: Nvidia geforce 2 gts/pro
Fabrikant: Nvidia
Chiptype: NIX!
Dac-type: NIX!
eronder nog wat info maar is niet van toepassing, dit had ik ook nog toen ik die asus drivers er op had staan van de cd en de nieuwste van internet. Is dit een probleem van mijn moederboard of ben ik iets vergeten ofzo :? dit probleem had ik ook al met mijn oude kaart de TNT2. toen gaf ik er niet zoveel om want die deed al meer dan ik er van verwachtte
In 3dmark had ik precies hetzelfde probleem want dan wel weer logisch is want als ie het in dxdiag niet vind waarom ergens anders dan wel

Info systeem:
P3 666
256mb ram
Win98 SE
Direct x 7 (bij 8 zelfde probleem btw)

Verwijderd

Als het een Via moederbord is... heb je de Via drivers al geïnstalleerd?

www.via.com.tw ..

Suc7

Verwijderd

Topicstarter
4.29 dus daar zal het niet aan liggen, met oudere versies heb ik hetzelfde probleem, weet echt helemaal niemand wat het is?

Verwijderd

Op maandag 12 maart 2001 15:22 schreef AmonC het volgende:
Naam: Nvidia geforce 2 gts/pro
Fabrikant: Nvidia
Chiptype: NIX!
Dac-type: NIX!
Staat hieronder bij DirectX-functies. Wel alles ingeschakeld. En werken de 2 testen goed.

Verwijderd

Topicstarter
yup drie tests werken goed, ik heb er nu drie door directx 8 denk ik

Verwijderd

Welk merk en type moederboard heb jij. Ik zit nu zelf al een tijdje te klooien met dezelfde kaart als jij op een Abit KA7.
Ook alleen maar probs. Op een Intel Atlanta LX-boardje draair deze kaart wel vlekkeloos.

Verwijderd

Topicstarter
zal wel niet veel zijn moederboard, had ik geen controle over toen die erin kwam (tja pc-prive projecten KUNNEN leuk zijn)maar ik ben echt niet de enige met dat probleem

ER zitten twee VIA chipsets op zie ik in het boekje staan een 649X en een vt82c686a

weet niemand iets meer te vertellen dan de nieuwste 4in1 pack te installeren????

:? :? :? :?

• tjAb
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-10-2025
hmm ik ben eigenlijk ook van plan om de asus V7700 te kopen....maar ik hoor steeds meer probs met die kaart....denk ik dat ik toch maar voor de radeon ga...

Don't put your mouth into motion, before your brain is in gear!

Verwijderd

Topicstarter
kijk het is niet dat ik ontevreden ben hij geeft alleen aan dat ik geen chipset heb dat deed ik ook al bij mijn vorige kaart en ik hoor het van meer mensen, weet niemand een oplossing???

Verwijderd

=ALESYS=

De KA7 heeft problemen met sommige GTS kaarten, blackscreens en opstartproblemen enzo.
Is bekend bij Abit, je kunt m onder RMA opsturen voor een modificatie

Verwijderd

Topicstarter
NIEMAND????

please help

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Op maandag 12 maart 2001 20:40 schreef tjAb82 het volgende:
hmm ik ben eigenlijk ook van plan om de asus V7700 te kopen....maar ik hoor steeds meer probs met die kaart....denk ik dat ik toch maar voor de radeon ga...
Onzin, de problemen zijn bijna allemaal met oudere borden. Nieuwere borden met bijvoorbeeld een KT133 (in het geval van een AMD systeem) zijn geen enkel probleem met die kaart.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Pagina: 1