Help, ik zoek een laptop

Pagina: 1
Acties:
  • 158 views

• Lansluaght
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-03-2024
Beste tweakers,

Ik zoek een laptop voor mijn studie. Maar niet zo maar een laptop, nee, ik droom namelijk van een heel specifieke laptop. Maar het is een laptop die google mij niet durft te tonen, een laptop die dus van zo'n verborgen en onbekend merk moet zijn dat deze verborgen blijft voor de zoek algoritmen van google, en bijkomend, jammer genoeg, dus ook van de pricewatch lijst.

Ik zoek een laptop van 11.6" of iets groter, 15" is al te veel. (10.1" is te klein)
Ik zoek een laptop met een "resistive", "acoustic", of "infrared" touchscreen. Welke maakt me niet uit, zolang ik er maar met een stylus op kan werken, en zolang het dus maar geen "Capacitive" touchscreen is. (want die wil niks van normale stylussen weten, of van drukgevoeligheid.)
En als laatste zoek ik een laptop van onder de 800 euro. Ik heb namelijk geen tuin om een geldboom in te laten groeien.

Het enige wat daarbij in de buurt komt is de Asus Eee PC T101MT, maar die is dus te klein, en kent geen gelijkwaardige grotere broertjes.

Kan iemand mij hiermee helpen? Ik ben echt aan het einde van mijn latijn. :-(

-Lans

Verwijderd

Bedoel je nou dat je 3 verschillende laptops zoekt. Of is het bedoeling dat al jou eisen in 1 laptop zit

• Lansluaght
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-03-2024
Het is inderdaad de bedoeling dat het een enkele laptop is die aan alle drie de eisen voldoet.
Sorry voor de verwarring.

-Lans

[ Voor 21% gewijzigd door Lansluaght op 27-08-2010 19:52 ]

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20-12 14:31

Edmin

Crew Council

get on my horse!

:W
*LET OP* - Wat moet ik kopen

Mocht je na het lezen van bovenstaande nog preciezer advies willen en je komt er met de http://tweakers.net/pricewatch/ niet uit, dan kun je altijd nog terecht in [NBBG Aanschaf] Special: studentenlaptop Augustus 2010

Dit topic gaat dicht.

Dit topic is gesloten.