Toon posts:

uitpakken met i7 processor

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste gebruikers
Ik ben hier nieuw en vegeef me als ik op de verkeerde topic zit maar ik heb een probleempje en het toch hier over overclocking gaat hier het volgende probleem:
Mijn systeem:
win7 64bit
6Gb intern geheugen
1,5 Gb Video
i7 processor
Als ik een groot bestand aan het uitpakken ben gaan alle andere programma`s zeer traag aangezien mijn pc supersnel is, het lijkt wel of alle prestaties worden gebruikt voor dat uitpakken.
Als ik dan kijk bij prestaties in het taakbeheer dan is mijn mijn processor maar voor 16% in gebruik en het geheugen is maar 2,5Gb in gebruik.
Nu is mijn vraag: kan ik iets aan de instellingen veranderen dat ik de rest gewoon kan gebruiken voor de andere dingen.
Gr
Johan

• Denniz69
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09-06-2024
Ik denk eerder dat je HDD hier de bottleneck vormt tijdens het uitpakken, vandaar traagheid in andere programma's.

Oplossing: Uitpakken naar je niet OS schijf, anders geduldig wachten :o. (of zie hieronder ;))

[ Voor 30% gewijzigd door Denniz69 op 27-08-2010 20:05 ]

• dodo79
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:14

dodo79

witte dikke tonnie

Denniz69 schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 20:02:
Ik denk eerder dat je HDD hier de bottleneck vormt tijdens het uitpakken, vandaar traagheid in andere programma's.
en dit valt op te lossen door een ssd te gebruiken ipv een hdd

omdat het kan!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de tip maar de ssd schijven zijn nog net wat te duur dus dat wordt dan toch maar wachten.
Grrrzzz
Johan

• scooper1
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17:42
2e hands raptor in raid

• AlexanderB
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-12-2025

AlexanderB

7800 rpm

of gewoon een 2e schijf voor OS/voor het uitpakken van bestanden (let op, dus niet een 2e partitie, dat heeft geen zin)

• Unknown Alien
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:09
Voor mij werkt het het beste als ik grote bestanden uitpak ( WinRARPro) op een andere HD dan waar me OS op staat. Heb een i5 760 en 20GB doet tie toch wel paar minuten over. terwijl de cores niet druk bezig zijn miss. 10%

• Sjakskus
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-01 12:59
ik ben er ook achter gekomen dat de zip tool uit win7 echt traag is vergeleken met alternatieven, om die reden gebruik ik 7zip

Beschikbaar voor ontwikkeling van (webbased) applicaties en dataconversies

• Unknown Alien
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:09
En als je Winrar gebruikt?
Pagina: 1