Monitor valt uit

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AOC
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik heb met mijn Eizo T660i-T Flexscan het probleem dat de monitor spontaan uitvalt. Soms kan ik hem niet aanzetten en dan moet ik met de kabel spelen totdat hij het doet. Eenmaal werkend, dan valt hij na 5minuten uit en dan blijft hij knipperen zegmaar (aan/uit).

Nu heb ik een nieuw VGA kabel erop gezet, maar die is een stuk dunner dan de vorige kabel waarmee mijn monitor van beeld werd voorzien. Zit er een verschil tussen verschillende VGA kabels en zou dit het probleem kunnen veroorzaken? En wat zou anders de oorzaak kunnen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pm1
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 03-12-2021

pm1

SoLiD-Killer

door die VGA kabel gaan 15 kleine kabeltjes, als er eentje slecht contact geeft kan dat idd met je voeten spelen :P

(\ _ /)
(='.'=)
(")_(")This is Bunny.
Copy and paste Bunny into your signature to help him gain world domination.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Als het probleem na een nieuwe kabel nog is, dan ligt het dus niet aan de kabel ;)

Misschien een keer de kabel behoorlijk belast (in gewicht) zodat er een contact los in in de monitor of op je videokaart.

Ja, er is altijd wel verschil in kabels, zeker als het analoog is zoals VGA. Maar dit kan het probleem niet veroorzaken, gezien het exact het zelfde is met je nieuwe kabel.

Ey!! Macarena \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MEN-O
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16:32
Volgens mij heb ik nog zon T660i (CRT 20" toch?) staan extra gratis af te halen in Enschede :P . wel ietwat fletsig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AOC
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
MEN-O schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 18:10:
Volgens mij heb ik nog zon T660i (CRT 20" toch?) staan extra gratis af te halen in Enschede :P . wel ietwat fletsig..
Dat is iets te ver voor mij, evengoed thanks ;)

maar ik heb al diverse vga kabels geprobeerd en het probleem blijft. Wat zou het anders nog kunnen zijn?