HD5750 na nieuwe install niet full screen op tweede monitor

Pagina: 1
Acties:

• Nasty Nate
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18-02 16:00
Ik had dus altijd een prima draaiende HTPC met Win 7 en een ASUS 512MB EN8600GT als videokaart waarbij ik dus mijn XBMC via Ultramon op mijn tweede scherm liet opstarten (Panasonic G10) en zo lekker mijn media kon bedienen.

Nu dus een nieuwe videokaart, de Club3D HD5750 en een nieuwe windows 7 installatie en ineens is de desktop op mijn tv niet meer full screen, ook al geeft windows netjes aan dat alles op beide schermen op 1920x1080@60 draait!

Ik moet dus nu de overscan van mijn videokaart gebruiken om het kader op mijn tv weg te halen en dat wil ik niet, het is sowieso vervelend want de setting wordt niet onthouden door het ati controlpanel en is dus na elke reboot weg.

Wat ik al heb gedaan:

-Got gezocht of er al dergelijke problemen voorkwam
-Programma's op pc gedeinstalleerd, systeemherstel gedaan en Windows opnieuw geinstalleerd
-Google searches
-Kijken of er Club3D drivers waren ipv de laatste ati drivers die ik nu heb
-Kabels in apparaten opnieuw aangesloten, gewisseld van kabel

Wat ik nog even moet melden is dat mijn signalen allemaal via mijn receiver gelust worden, de HTPC gaat middels HDMI naar de receiver en vanuit de receiver met HDMI naar de Panasonic.
Dit werkte dus altijd als een tierelier.

Waarom zie ik op mijn tv een kader om mijn bureaublad terwijl windows zegt dat ik daar 1920x1080P@60 draai?
Aan de monitor kant (Dell S2309) staat alles goed.