Software om geluid van surround speakers om te draaien

Pagina: 1
Acties:

• Deadhead
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-02 00:46
Hallo,

Ik ben op zoek naar een programma of iets dergelijks die ervoor kan zorgen dat mijn geluid wat normaal uit de front speakers komt, uit de rear speakers te laten komen.
Het zit namelijk zo, mijn tv staat aaan de andere kant van mijn kamer als mijn pc. Maar voor films wil ik wel graag het geluid van mijn surround setje alleen staat het geluid dan bij Dolby opnames verkeerd om, als ik andersom ga zitten om op mjin tv de film te kijken, logisch maar ik wil graag weten of ik dit met software om kan keren.

Hopelijk is het een beetje duidelijk

Mvg

• centr1no
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-01 11:04
Deadhead schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 12:06:
Hallo,

Ik ben op zoek naar een programma of iets dergelijks die ervoor kan zorgen dat mijn geluid wat normaal uit de front speakers komt, uit de rear speakers te laten komen.
Het zit namelijk zo, mijn tv staat aaan de andere kant van mijn kamer als mijn pc. Maar voor films wil ik wel graag het geluid van mijn surround setje alleen staat het geluid dan bij Dolby opnames verkeerd om, als ik andersom ga zitten om op mjin tv de film te kijken, logisch maar ik wil graag weten of ik dit met software om kan keren.

Hopelijk is het een beetje duidelijk

Mvg
Check: http://kxproject.lugosoft.com/?skip=1

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:10
En bij je PC wil je ook gewoon 5.1 geluid? Hoe doe je dat dan met je center-speaker?

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• Sjaaky
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-01 10:15
Wellicht kun je wat met ac3filter. Daar kun je in een matrix bronkanalen aan doelkanalen koppelen.
Maar of je kunt zorgen dat dat ook werkt met stereo geluid??