Ik heb een probleem met het scherm van een LG plasma 42 inch tv. Ik heb de tv nu alweer zo'n 6 à 7 jaar, nu is het scherm gaan flikkeren. Dit valt vooral op als het beeld zwart is(randen bij niet fullscreen bijvoorbeeld), het backlight is ritmisch om de seconde fel/niet fel. Bij weergave van beeld zie je het ook maar is het minder opvallend. Gisteren zag ik ook rare plakken (ook ritmisch) bij ingezoomde beelden.
De tv doet die met geen 1 kabel aangesloten, op analoge tv, op digitale tv. Oftewel het ligt hoogst waarschijnlijk niet aan de rand apparatuur.
Filmpje van het probleem, youtube maakt het filmpje alleen donkerder waardoor je het met Enrique Iglesias haast niet ziet:
YouTube: Scherm flikkert LG plasma 42 inch
Weet iemand de oorzaak/oplossing.
Alvast bedankt.
De tv doet die met geen 1 kabel aangesloten, op analoge tv, op digitale tv. Oftewel het ligt hoogst waarschijnlijk niet aan de rand apparatuur.
Filmpje van het probleem, youtube maakt het filmpje alleen donkerder waardoor je het met Enrique Iglesias haast niet ziet:
YouTube: Scherm flikkert LG plasma 42 inch
Weet iemand de oorzaak/oplossing.
Alvast bedankt.
[ Voor 7% gewijzigd door trabbit op 27-08-2010 17:14 . Reden: blijkt het op youtube niet zo goed te zien ]