Nope, dat klopt niet. Tot dat ik voor het eerst de categorie onder handen nam was er alleen(!) A-gps gespecificeerd. Dit was raar omdat A-gps slechts een tool ter ondersteuning van GPS was en GPS zelf niet gespecificeerd werd.
Dit is overigens niet door mijzelf bepaald omdat ik op dit niveau te weinig verstand heb van mobiele telefonie. Het is verwijderd als onderdeel van een grote update aan de categorie aan de hand van bovenstaande argumentatie. Het advies kwam van, laat ik het zo stellen, twee gezaghebbende figuren op dit gebied.
De reden om A-GPS te verwijderen was omdat deze veelal onjuist ingevuld was (GPS zonder A-GPS). Nu hadden we A-GPS om kunnen bouwen naar GPS (omdat dit altijd klopt, ook al is het onjuist ingevuld) en dan de modellen waarbij deze specificatie mistte, maar we hebben toen besloten de specificatie anders invulling te geven om meer voorbereid te zijn op de toekomst. Deze actie is er toen bij ingeschoten en blijven liggen.
Het kan zijn dat ik wat details omtrent dit verhaal mis of verkeerd herinner. Het is immers alweer een tijdje geleden dat we hiermee bezig zijn geweest. Er is in ieder geval geen GPS-specificatie geweest. Ook zeker is dat het werk van Enfer absoluut niet zinloos is geweest!
De zomerhit van 2011 is Slagroom! Want wie houdt er niet van spuiten?