Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

audiofiles afspelen op bepaalde tijstippen

Pagina: 1
Acties:

• Simke
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 18-03-2024
Medetweakers,

ik ben op zoek naar een programma'tje dat vooraf ingesproken teksten kan afspelen op vooraf bepaalde momenten.
Het betreft zaken als "de winkel sluit binnen 5 minuten, gelieve zicht naar de kassa te begeven" e.d.
Deze audiofiles zouden moeten kunnen ingesteld worden op vaste tijstippen (vb ma-vr om 18u.55 en za om 17u.55) en eventueel aantal minuten later herhaald worden.
Ook moeten ze eens een andere audiofile kunnen laten horen (vb. op een feestdag).

Dacht eerst aan iets met geplande taken maar het moet eenvoudig aan te passen zijn door de klant.

Weet iemand een programma (al dan niet betalend) waarbij dit mogelijk is? Ik heb al gezocht maar krijg correct resultaat :|

Thx.

Simke

• PSspike
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16:35
Scheduled Tasks in Windows?

Pana Aquarea J 7kW monobloc L/W-WP || 11,8 kWp PV (Fronius Symo 10kW, 20x280Wp + 19x325Wp) || Daikin L/L-WP 5kW op 1x4.2kW Stylish en 2x2kW Perfera || Atlantic Explorer v4 270L WPB || PVOutput

• Simke
Wel, dat dacht ik ook eerst (die "geplande taken" dus) maar als die mens dan iets gaat moeten wijzigen gaat hij niet weten hoe of wat (kent niet veel van computers...)

Simke

Verwijderd

Dat kun jij dan toch doen als dat nodig is? Lijkt me als je het goed instelt dat je dat ook niet wekelijks zult wijzigen?

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Simke schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 09:54:
[...]

Wel, dat dacht ik ook eerst (die "geplande taken" dus) maar als die mens dan iets gaat moeten wijzigen gaat hij niet weten hoe of wat (kent niet veel van computers...)
hoe gaat die dat dan doen met een ander programma ?

Iperf

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

fish schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 10:00:
[...]

hoe gaat die dat dan doen met een ander programma ?
Je zou je kunnen voorstellen dat er een programma bestaat waarbij de interface zo eenvoudig is dat je gewoon een file hoeft te selecteren en klaar.

Iemand die geen verstand heeft van computers gaat echt geen scheduled task aanpassen.
Dat wil je ook niet. Dan weet je zeker dat je elke keer kunt komen opdraven :)

Money for nothin' and your chicks for free

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Iperf

Verwijderd

DeeJee schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 10:02:
[...]

Je zou je kunnen voorstellen dat er een programma bestaat waarbij de interface zo eenvoudig is dat je gewoon een file hoeft te selecteren en klaar.
En dat programma stelt dan automatisch de gewenste tijden en de frequentie in? Nee, dat lijkt me ook niet...volgens mij kun je het dan niet veel gemakkelijker maken dan met Scheduled Tasks. Een keer goed uitleggen aan persoon X en dan moet het toch gewoon lukken?

• intermusic
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 25-03 14:05

intermusic

Marc Hoekstra

Hij kan er in ieder geval tot 19:00 uur terecht! ;-)

• Simke
DeeJee schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 10:02:
[...]

Iemand die geen verstand heeft van computers gaat echt geen scheduled task aanpassen.
Dat wil je ook niet. Dan weet je zeker dat je elke keer kunt komen opdraven :)
idd, dat was ook mijn idee.
En als je dan die file selcteerd kan je gewoon de dagen en de gewenste tijdstippen aanduiden en klaar :Y)
intermusic schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 10:06:
Hij kan er in ieder geval tot 19:00 uur terecht! ;-)
jup :9 not O-)

Ben in ieder geval toch eens aan het kijken naar sheduled task en die link van "fish" ga ik ook eens bekijken

Simke

Pagina: 1