Vroeger, toen de munten nog van hout waren, en de mannen van staal, was 't nog altijd leuk om de site te checken voor nieuws, passende bij onze 24 uurs economie. Maar helaas merk ik eigenlijk de laatste tijd(en) (jaar?) op dat 't bij t.net echt een kantoorsite is geworden: ik heb 't gevoel dat er na 17.30 nog nauwelijks nieuws gepost wordt.
Vroeger, toen de munten nog van hout waren, en de mannen van staal, kwam 't regelmatig voor dat de (parttime) nieuwsredatie nog in de late avonduurtjes nieuws neerzetten, zodat er altijd wat te doen was op de frontpage. Ik vind 't eigenlijk wel jammer dat dit niet meer zo is. Is daar een reden voor, naast het feit dat t.net meer een 'standaard' bedrijf geworden is?
Vroeger, toen de munten nog van hout waren, en de mannen van staal, kwam 't regelmatig voor dat de (parttime) nieuwsredatie nog in de late avonduurtjes nieuws neerzetten, zodat er altijd wat te doen was op de frontpage. Ik vind 't eigenlijk wel jammer dat dit niet meer zo is. Is daar een reden voor, naast het feit dat t.net meer een 'standaard' bedrijf geworden is?
*insert signature here