Het valt me op dat de laatste tijd advertenties vrij rap onzichtbaar worden nadat ze op 'verkocht' gaan (en volgens mij zelfs direct als een ad op 'vervallen' ipv 'verkocht' wordt gezet; dit lijkt ook bij 'einde-veiling' zo te zijn, maar daar ben ik niet geheel zeker van).
De volgende melding verschijnt dan:
Dit is m.i. behoorlijk onhandig, gezien ik de advertenties van eerder door me aangekochte zaken niet meer kan inzien (bijv om toebehoren/specs/details/etc nog even te checken). Ook bemoeilijkt dit beoordelen nogal, gezien ook de username van de verkoper zo niet meer (gemakkelijk) teruggevonden kan worden.
Is er een specifieke motivatie om de opgeslagen advertenties niet meer publiekelijk te tonen nadat ze zijn 'vervallen', of enige tijd na 'verkocht'? Zou het een probleem zijn om ze weer toegankelijk te maken?
De volgende melding verschijnt dan:
Wat uiteraard eigenlijk ook feitelijk onjuist is: de advertentie staat wel gewoon nog in de database, maar wordt niet meer getoond aan andere users dan de adverteerder zelf.Error™
Deze advertentie kon helaas niet in onze database gevonden worden, bekijk hier de advertenties die wel bekend zijn.
Dit is m.i. behoorlijk onhandig, gezien ik de advertenties van eerder door me aangekochte zaken niet meer kan inzien (bijv om toebehoren/specs/details/etc nog even te checken). Ook bemoeilijkt dit beoordelen nogal, gezien ook de username van de verkoper zo niet meer (gemakkelijk) teruggevonden kan worden.
Is er een specifieke motivatie om de opgeslagen advertenties niet meer publiekelijk te tonen nadat ze zijn 'vervallen', of enige tijd na 'verkocht'? Zou het een probleem zijn om ze weer toegankelijk te maken?
ASUS Max IV GENE-Z, Core i7 3770k, 16GB Kingston HyperX DDR3-1600, EVGA GTX970 FTW
Crucial M550 512GB SSD, 2TB WD HDD, LG GGW-H20L Blu/HD, Panasonic 40" AX630 UHD
Full Specz