Hallo allemaal, ik ben een beetje moedeloos na uren proberen en internet afstruinen naar een oplossing.
Ik krijg mijn webcam (voor skype) niet aan de praat.
Type Trust Hyres USB2 Webcam Live
Laptop is Toshiba A100-727 met XP.
Volgende heb ik allemaal geprobeerd:
Bijgeleverde drivers en drivers van de website geprobeerd, webcam doet het wel op andere computers.
Chipset drivers vernieuwd, alle USB apparaten in safe mode gedeleted en daarna nieuw (automatisch) laten installeren.
Bij het starten van het meegeinstalleerde AMCAP krijg ik volgende error code: error during capture, error code=00000000.
Ook hierop gegoogeld, maar nul, nada, noppes.
Voordat ik XP op de laptop opnieuw ga installeren vraag ik hier nog maar eens na, wat kan ik nog allemaal proberen?
P.s. een andere webcam lukt ook niet, dus het zit echt in de laptop/XP/USB driver.
Ik krijg mijn webcam (voor skype) niet aan de praat.
Type Trust Hyres USB2 Webcam Live
Laptop is Toshiba A100-727 met XP.
Volgende heb ik allemaal geprobeerd:
Bijgeleverde drivers en drivers van de website geprobeerd, webcam doet het wel op andere computers.
Chipset drivers vernieuwd, alle USB apparaten in safe mode gedeleted en daarna nieuw (automatisch) laten installeren.
Bij het starten van het meegeinstalleerde AMCAP krijg ik volgende error code: error during capture, error code=00000000.
Ook hierop gegoogeld, maar nul, nada, noppes.
Voordat ik XP op de laptop opnieuw ga installeren vraag ik hier nog maar eens na, wat kan ik nog allemaal proberen?
P.s. een andere webcam lukt ook niet, dus het zit echt in de laptop/XP/USB driver.
Cititzen of Ladonia