Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[google maps] options uitlezen

Pagina: 1
Acties:
  • 143 views

• xilent_xage
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 30-10 14:12
Hoi,

Ik zit al de hele avond te prutsen aan google maps (V3) maar krijg het ondanks de uitgebreide documentatie maar niet voor elkaar. Ik wil het maptype, en de zoom values ophalen via javascript. Ik heb het script nu in zoverre werkend dat ie een event triggert zodra er iets wijzigt. Maar hoe ik die waarden uitlees kan ik nergens vinden. Ik mis waarsch iets heel erg essentieels, want zo moeilijk kan het toch niet zijn?

Wie o wie helpt me op weg?

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Heb je (relevante!) stukken code die je kunt posten? Een (uitgeklede!) testcase ergens online staan? Ik zou daar eens mee beginnen; help ons jou te helpen ;)

Overigens, 2 seconden googlen gaf mij al map.getZoom() en map.getMapTypeId() :?

[ Voor 56% gewijzigd door RobIII op 26-08-2010 23:32 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 29-11 20:45
Dit staat gewoon in de API reference beschreven.
JavaScript:
1
2
3
4
// options is een globale variabelen en al helemaal ingesteld.
var map = new google.maps.Map(document.getElementById("map"), options);
var zoom = map.getZoom();
var mapTypeId = map.getMapTypeId();

Veel succes ermee.

• xilent_xage
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 30-10 14:12
Niet nodig, je hebt precies gevonden wat ik zocht! Geen idee waarom jij zoiets in 2 seconden tevoorschijn tovert, en ik uren zit te ploegen, maargoed. Bedankt!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Volgende keer toch even verder kijken dan je neus lang is ;) Binnen 10 minuten door 2 personen zonder enige moeite gevonden.

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.