[Gezelligheid] FGA-tweakers in en rond Den Haag

Pagina: 1
Acties:
  • 2.039 views

Onderwerpen

• mux
  • Registratie: Januari 2007
  • Nu online

mux

99% efficient!

Topicstarter
Gezien ik mede verantwoordelijk ben aan de leegloop van het Ardennen-tochtje voel ik mezelf verplicht om de gezelligheid erin te houden. Veel mensen van over het hele land organiseren om naar één punt - vaak lang reizen voor iedereen - is iets dat maar een paar keer goed lukt. Toch heb ik die keren dat ik jullie [fga-tweakers dus] zag een hoop lol gehad. Daarom dit experiment.

Dit topic is bedoeld voor één of meerdere kleine gezelligheidsmeetings in en rond Den Haag.

Ik woon er, ik weet dat er minstens 5 andere FGA'ers wonen, en ik schat dat er wel tientallen dicht genoeg in de buurt wonen.

Het gaat om kleine meets:
- Een nachtje doorhalen om de sterren eens mooi op de gevoelige plaat te krijgen
- Een middag en avond even lekker nerden en het over L-lenzen hebben, 's avonds een drankje, lekker eten
- Video- en foto-experimenten, contests. Al dat gedoe met in je eentje wat bedenken komt toch meestal nergens op uit, met een paar anderen samen ben je altijd gemotiveerder en komt er vaak ook wat leuks uit.

Is hier animo voor? Denken jullie dat dit iets kan worden? Dit keer geen meetingmanagers, en geen planning maanden van tevoren. Spontane meets tussen 2-8 personen, gezelligheid centraal, lekker met eensgezinde mensen lopen klooien en nerden.

• natasdiamon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 28-04-2021
Leuk! Zaterdag kom ik :+

Een meer spontane meeting Idd niks mis mee inderdaad :d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12:55
Ik had interesse totdat ik dit las :

"Een nachtje doorhalen om de sterren eens mooi op de gevoelige plaat te krijgen"

Hoe suf kan je het maken? :P

Doe dan dit :
- Lekker uit eten gaan en nerden
- Dan met de video-DSLR-nerds een gekke GoT video maken
- Daarna modellen fotograferen bij Gerard in de studio (en veel minder nerden)
- Lekker zuipen
- Stappen met camera

Ofzo..... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12:06

ReseTTim

Chocolate addicted

ik vind alles best.. als den haag maar niet gaat verhuizen naar andere altitude en lengtitude ;) :+

* ReseTTim lijkt het iig een leuk plan en lekker dichtbij..

1 punt, de groep moet niet TE groot zijn.. tenminste zo denk ik erover..

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weiman
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-09 09:20
GerardHenninger schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 01:16:
Lijkt mij een stuk leuker, ookal heb al wat FG-gerelateerds geplaned staan dit weekend :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pickboy
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 17-09 23:59
Altijd leuk en Den Haag is voor mij goed/snel te bereiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mux
  • Nu online

mux

99% efficient!

Topicstarter

"Een nachtje doorhalen om de sterren eens mooi op de gevoelige plaat te krijgen"

Doe dan dit :
- Lekker zuipen
- Stappen met camera

Ofzo..... ;)
Hé, het is niet één meeting, het is een topic voor dit soort meetings in het algemeen. Ik ga sowieso met minstens 2 andere mensen nog een keer sterren fotograferen, dat staat vast. Als jij zin hebt om te doen wat je hierboven zegt: go! Zeg dat dit je definitieve plan is, vraag wie er zin heeft, zoek een datum waarop genoeg mensen zin en tijd hebben en doe het.

Ik ben zelf echt minstens twintig keer meer nerd dan jij dus ik zie helemaal niks in het zuipen/modellen/stappengedeelte, maar dat lijkt me een bijzonder slechte reden om jou te stoppen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-09 14:47
Doe dan dit :
- Lekker zuipen
Grappig, jij ook hier! Modellen kunnen we zo een megablik van open trekken alleen jammergenoeg heeft er 1 net haar enkel gebroken (jij weet wie ik bedoel). Maar nog voldoende anderen in het portfolio! :)

Ofwel, ik ben ook wel te porren net als die vrouw van me...

[ Voor 10% gewijzigd door Uberprutser op 27-08-2010 09:51 ]

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcXeller
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
ssj3gohan schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 22:01:
- Een middag en avond even lekker nerden en het over L-lenzen hebben, 's avonds een drankje, lekker eten
ieeeeeuw, een canon fanboy avond :X

Maar wel een leuk idee, liep de vorige keer al met het idee om mee te gaan naar emmen maar dat was me toch net even te ver. Den Haag is dan tenminste nog een optie,,,,

Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-09 14:47
AcXeller schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 10:04:
[...]
ieeeeeuw, een canon fanboy avond :X
Wil wel een paar Nikon's meenemen en een ouwe Minolta als je dat fijn vind? ;)

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellknight
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:01

hellknight

Medieval Nerd

Den Haag is goed te doen vanuit Roosendaal, dus ik heb wel interesse. En ik sluit me (deels) aan bij ssj3gohan - zuipen/stappen hoeft voor mij ook niet. de modellen daarentegen...

Your lack of planning is not my emergency

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Lijkt mij ook wel wat :), zit in Den Haag op kamers, dus voor mij een go-go!! (afhankelijk van datum :P)

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mux
  • Nu online

mux

99% efficient!

Topicstarter
Laten we in ons achterhoofd houden dat dit geen heftig georganiseerde meets zijn, als drie mensen zin hebben op een dag wordt het gewoon gedaan. Ik zal eens even beginnen met iets concreets te noemen:

FGA-mini-fietsmeet 11/09

tijd: Zaterdag 11 september 16:00-20:00 (+uitloop als het gezellig blijkt)
locatie: bij mij (Rijswijk) of misschien iemand in de buurt met uberhaupt een tuin
bezigheden: bbq, kletsen, door de leukste parken van Den Haag fietsen met het fototoestel.

Er zijn best een hoop leuke en mooie stukjes verloren park in en rond Den Haag, en met droog weer is het een plezier om er doorheen te fietsen. Het is er rustig dus er is tijd en plek voor ge-experimenteer (lees: gekloot), en zolang er geen uitslovers tussen zitten kunnen we ook nog gezellig kletsen.

Ik weet drie concrete plekken, afhankelijk van of we bij mij thuis of bij iemand anders in de buurt gaan fietsen, die echt heel leuk zijn: het Clingenbosch (meesterlijk mooi aangelegd bos, must-see), de Nieuwe Vaart en het gebied rond de Dobbeplas.

Of misschien heeft niemand echt zin in fietsen, of is het weer kut, en dan blijven we gewoon binnen en houden we een LAN-party ofzo. Of jullie gaan uit. Roep maar wat.

[ Voor 11% gewijzigd door mux op 27-08-2010 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14:21

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

(jarig!)
nice idea :). We zijn een groep met dezelfde interesses, dus een bbq e.d. lijkt mij best interessant.
Ik werk overdag al genoeg met camera's, dus juist zoiets als dit kan ik wel waarderen.

Misschien dat ik je idee wel overneem en hier binnenkort bij de studio ofzo een bbq organiseer, mocht het weer het toelaten ook :)

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mux
  • Nu online

mux

99% efficient!

Topicstarter
Dat wordt dan het FGA-tweakers in en rond Groningen-topic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-09 23:37
Ik kan de 11e waarschijnlijk niet maar en bbq lijkt me wel wat. Iemand in de stad een tuin, i have none..

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14:21

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

(jarig!)
ssj3gohan schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 13:19:
Dat wordt dan het FGA-tweakers in en rond Groningen-topic?
denk het :)
Maar nu even nog niet, veel te druk zelf bezig. Misschien iets voor eind sep, mits mooi weer en probably short notice.

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:52

sapphire

Die-hard pruts0r

Wie weet gaat het over andere sterren... O-)

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
Ik vroeg me al af wanneer de opvolger van echte mannen schieten fullframe zou komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
sapphire schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 19:26:
[...]

Wie weet gaat het over andere sterren... O-)
Hahahahahha! Sterren en Zwarte gaten ;)

Maar nee, dan heb ik helemaal geen interesse meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnands
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-09 10:08
Leuk initiatief, veel plezier!

+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G-Tus
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 28-05-2024

G-Tus

Doe gewoon jij

GerardHenninger schreef op zaterdag 28 augustus 2010 @ 00:57:
[...]

Hahahahahha! Sterren en Zwarte gaten ;)

Maar nee, dan heb ik helemaal geen interesse meer.
Jij loopt altijd te verkondigen dat dingen met jou doen, dus zuipen, modellen fotograferen, nerden etc., allemaal super tof is, maar waarom regel je zelf dan niet een meet? :+

Anyway, I'm in voor meer Den Haag foto meets.

Flickr | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
G-Tus schreef op zaterdag 28 augustus 2010 @ 12:18:
[...]

Jij loopt altijd te verkondigen dat dingen met jou doen, dus zuipen, modellen fotograferen, nerden etc., allemaal super tof is, maar waarom regel je zelf dan niet een meet? :+
En dat gebeurd ook met GoT'ers... maar daar open ik geen topic voor; die bel/Twitter/MSN je dan gewoon.
Ik ben niet zo van het hoge nerd-meet gehalte; beetje praten over de perfecte schroefjes voor je camera's... wanneer je objectieven het scherpst zijn etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire

sapphire

Die-hard pruts0r

Zo te horen ben jij niet naar veel van de recente meets geweest. die waren namelijk reuze gezelig en het nerd-gehalte viel onwijs mee.

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mux
  • Nu online

mux

99% efficient!

Topicstarter
Naar wat ik van Gerard heb gehoord (je laat een indruk achter! Net als Henk trouwens, die mysterieus afwezig is de afgelopen tijd) zouden de afgelopen meets ook redelijk saai geweest zijn voor hem. Rondlopen, praten en foto's maken.

Maar dit topic is dus ook eigenlijk het tegenovergestelde van wat Gerard doet: ik heb met dit topic een beetje de bedoeling om openbaar een vriendengroepje in stand te houden waar mensen heel laagdrempelig op in kunnen springen. Het punt is: er zijn meer dan genoeg mensen die allerlei geile dingen met elkaar afspreken, maar zolang dat via DM, mail en dat soort kanalen gaat hebben andere, potentieel gezellige mensen dat niet door.

Het is ook niet dat ik vrienden zoek ofzo :P Ik weet gewoon hoe gezellig het was geweest en dat er een behoefte is aan meetings. Er zijn een paar vriendenmeetings geweest, de ardennenmeeting en Boudewijn's bbq, waarvan ik het idee had dat mensen niet zo goed overweg konden met de organisatie (lang van tevoren, niet zoveel duidelijkheid, redelijk anonieme, grote groep). Door wat kleinere groepjes te nemen en het kort van tevoren te organiseren blijft er misschien meer hangen, en kunnen ook succesvollere grotere meetings worden georganiseerd vanuit die kleine meets.

Het is dus echt een andere instelling dan even wat vrienden opbellen of ze willen gaan stappen. Als ik iemand was die ooit zou stappen... dan zou ik dat gewoon doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnands
Ik weet niet of ik me hierin moet mengen of niet... persoonlijk vind ik een adhoc foto clubje best een leuk idee.

Als ik dan dit lees

Doe dan dit :
- Lekker zuipen
- Stappen met camera

Ofzo..... ;)
Denk ik meteen (naast dat ik verbaasd ben dat Gerard blijkbaar niet in de takkeherrie hier in het recreatiegebied staat) öh, het moet meer jong en wild allemaal, laat maar.

Misscihen een idee om 2 meetings te doen dan? Eentje om lekker wild achter de modellen en drank aan te gaan en een om het niet te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xcalibur
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13:05
Ik lees even mee voor de ouwelullenmeet... :P

Designer | Developer | Director | Photographer | LARPer | Geek | Male | 39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teun_2
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-09 19:29
Iemand zin in een Antwerpenmeet? Straatfotografie/haven/station/16de eeuwse prachtgebouwen/terrasje/filmpje/restaurantje/clubje/...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-09 09:34

Gutteguttegut

CEO of TFD

Op zich een leuk idee (zo lang het maar geen bruine sterren zijn :r )....
Helaas woon ik niet bij DH om de hoek en zijn de FGA GoT'ters in en om Hoorn volgens mij op 1 hand te tellen.
Maar als GH een meet organiseert ben ik zeer zeker geïnteresseerd!

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mux
  • Nu online

mux

99% efficient!

Topicstarter
Mijn ouders en broer wonen daar in de buurt, en er was toch nog één GoTter die in Hoorn woonde?

We kunnen daar best eens een foto-uitje naar de haven (afgezaagd, maar wel lekkere eettentjes) oid maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

ssj3gohan schreef op zaterdag 28 augustus 2010 @ 21:06:
Mijn ouders en broer wonen daar in de buurt, en er was toch nog één GoTter die in Hoorn woonde?

We kunnen daar best eens een foto-uitje naar de haven (afgezaagd, maar wel lekkere eettentjes) oid maken.
Yup ik ken nog een FGA GoT'ter sinds de Emmen meet dit jaar.
Een andere GoT'ter hangt zelden rond in FGA maar ken ik persoonlijk weer wel heel erg goed.

Ik zit er aan te denken om volgend jaar een (mini) meet te organiseren hier in Hoorn.

[ Voor 8% gewijzigd door Gutteguttegut op 28-08-2010 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnands
gewoon doen, is meestal erg leuk. Moet er zelf ook weer 's eentje doen bij mij in de duinen, trok 't eerst niet maar nu gaat het al stukken beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Wijnands schreef op zaterdag 28 augustus 2010 @ 21:25:
gewoon doen, is meestal erg leuk. Moet er zelf ook weer 's eentje doen bij mij in de duinen, trok 't eerst niet maar nu gaat het al stukken beter.
I'm in :)
Nu met 400mm HQ.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjekster
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-09 11:31
sapphire schreef op zaterdag 28 augustus 2010 @ 14:05:
Zo te horen ben jij niet naar veel van de recente meets geweest. die waren namelijk reuze gezelig en het nerd-gehalte viel onwijs mee.
Ik ben welgeteld naar 1 meeting meegeweest en heb helemaal NIKS bijgeleerd en ook bijzonder weinig (boeiende) foto's gemaakt. Wel lekker gelachen! :+ Toegegeven, die hele reutemeteut met statieven en L lenzen was wel een grappig gezicht, en voor de foto's niet heel interessant. 90% staat dezelfde foto's te maken :P. Ik ben ook redelijk snel gestopt met fotograferen eigenlijk, onder het mom van 'ik kijk wel wat de rest voor moois heeft gemaakt'.

[ Voor 27% gewijzigd door Sjekster op 28-08-2010 21:40 ]

Flickr | Olympus E-M1 + E-M10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnands
Als je er lol in hebt, waarom niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mux
  • Nu online

mux

99% efficient!

Topicstarter
Zie de tag op dit topic... Het is niet het foto's maken an sich, het is het plezier maken met andere amateurs die zelfs ook nog tweakers zijn, waar je gewoon makkelijker een praatje mee maakt dan met mensen waar je totaal geen aanknopingspunten mee hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
Ik heb aanstaande vrijdag wel zin om wat te ondernemen. Nacht fotos met wodka o.i.d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
ssj3gohan schreef op zaterdag 28 augustus 2010 @ 14:32:
Naar wat ik van Gerard heb gehoord (je laat een indruk achter! Net als Henk trouwens, die mysterieus afwezig is de afgelopen tijd) zouden de afgelopen meets ook redelijk saai geweest zijn voor hem. Rondlopen, praten en foto's maken.
Oeh, ik laat een indruk achter! Doe ik toch iets goed. Ik weet niet hoe de laatste "officiele" meets zijn geweest, maar als ik naar de foto's kijk (en tja, dat doe je als fotograaf) en de posts in zo'n topic lees, dan word ik daar niet warm of koud van.
Maar dit topic is dus ook eigenlijk het tegenovergestelde van wat Gerard doet: ik heb met dit topic een beetje de bedoeling om openbaar een vriendengroepje in stand te houden waar mensen heel laagdrempelig op in kunnen springen. Het punt is: er zijn meer dan genoeg mensen die allerlei geile dingen met elkaar afspreken, maar zolang dat via DM, mail en dat soort kanalen gaat hebben andere, potentieel gezellige mensen dat niet door.
En ik doe precies hetzelfde; ik hou in het openbaar een "vriendengroepje" in stand waar steeds meer mensen bijkomen. Alleen is mijn wereld wel wat breder dan GoT. Sterker nog, GoT wordt steeds suffer en het verschuift zich nu naar Twitter (lees: Tweakers die geen tijd of zin meer hebben in GoT en actief zijn op Twitter).

Kijk bijvoorbeeld naar gisteren; 11+ tweakers die op Mysteryland gezellig backstage rondhangen. Beetje bijpraten, opdrachten ruilen, zuipen, eten en dan met elkaar een super leuke film in elkaar zetten. Dus behalve gezellig en leerzaam, ook nog eens productief.
Wijnands schreef op zaterdag 28 augustus 2010 @ 20:27:
Denk ik meteen (naast dat ik verbaasd ben dat Gerard blijkbaar niet in de takkeherrie hier in het recreatiegebied staat) öh, het moet meer jong en wild allemaal, laat maar.

Misscihen een idee om 2 meetings te doen dan? Eentje om lekker wild achter de modellen en drank aan te gaan en een om het niet te doen.
Waar noem ik de woorden "jong" en "wild". En je hebt het over Mysteryland? Yep, daar was ik, met dus heel veel andere Tweakers. Van persfotografen tot amateurs. Van partypro's tot videonerds.

Het doel van meets is dus om gezelligheid/lol te creeeren? Dat is niet zo moeilijk. Is het dan juist niet leuk om de "sleur" van de normale meet te doorbreken en om gewoon iets compleet anders te doen? Nieuwe omgeving, nieuwe mensen, nieuwe onderwerpen etc etc. Effe geen dierentuinen, straatwandelingen, sterren etc.

Maar goed, blijkbaar ben ik te jong en wild met m'n opvattingen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtCaffran
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17-09 13:55
Ik weet niet of het echt nuttig is om hier zoveel kritiek te uiten op de plannen van ssj3gohan. Dit is zijn topic en hij wil (samen met anderen geloof ik) deze dingen graag in Den Haag organiseren, dat is toch prima.

Gerard, ik ben benieuwd naar je plannen en hoop dat je dan zelf ook een dagje of avondje wilt organiseren, op jouw manier natuurlijk. Een studio vol modellen? Klinkt erg leuk, ik kan de ervaring zelf wel gebruiken. Als het allemaal niet te ver weg is (Randstad bijv ;) ) dan kom ik graag langs, gezellig! Wil ook best helpen met regelen.
Maar dan moet het wel via tweakers want ik heb als 'beginner' nog weinig contact over DM of Twitter met de jongens en meiden die hier al langer zitten.

Ben benieuwd! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik voel meer voor een meeting zoals Gerard het zegt, dan een 'nerd' meeting en met sterren fotograferen heb ik ook niets.. (een park overigens ook niet ;))..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire

sapphire

Die-hard pruts0r

Toch fijn om te lezen dat als je niet zuipt, niet van herrie houd en niet continue achter vrouwen aan zit je meteen een nerd bent.

Ja echt waar maar er zijn mensen die niet drinken, een andere muzieksmaak hebben, zelfs een vaste relatie hebben (of nog enger getrouwd zijn) en dierentuinen, duinen, sterren en straatwandelingen leuk vinden. Ik durf er zelfs voor uit te komen dat ik FGA wel gezellig vind en niet twitter.

vreemd maar waar ik heb het toch echt reuze naar m'n zin in het leven....can you imagine :)

[ Voor 10% gewijzigd door sapphire op 30-08-2010 00:33 ]

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
Sorry maar dit verpest het topic dus laten we even ophouden. Ik zuip en houd van herrie en sterren fotograferen lijkt me leuk en leerzaam. Ik zou zowel met sapphire, ssj3gohan of GH een prettige meeting kunnen hebben, is geen kampen bouwen ook een optie? :)

[ Voor 11% gewijzigd door Makkelijk op 30-08-2010 08:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sapphire schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 00:32:
Toch fijn om te lezen dat als je niet zuipt, niet van herrie houd en niet continue achter vrouwen aan zit je meteen een nerd bent.

Ja echt waar maar er zijn mensen die niet drinken, een andere muzieksmaak hebben, zelfs een vaste relatie hebben (of nog enger getrouwd zijn) en dierentuinen, duinen, sterren en straatwandelingen leuk vinden. Ik durf er zelfs voor uit te komen dat ik FGA wel gezellig vind en niet twitter.

vreemd maar waar ik heb het toch echt reuze naar m'n zin in het leven....can you imagine :)
Ow je bent niet de enige die niet drinkt hoor, doe ik ook niet ;-)

Alleen de rest vind ik niet zo interessant.. Uiteraard heeft iedereen zijn ding! En als je het wel leuk vindt dan is de meeting die ssj3gohan in gedachten heeft wel wat voor je :) Voor andere is het misschien zoals Gerard hem in gedachte heeft leuker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnands
GerardHenninger schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 22:34:
[...]

Waar noem ik de woorden "jong" en "wild". En je hebt het over Mysteryland? Yep, daar was ik, met dus heel veel andere Tweakers. Van persfotografen tot amateurs. Van partypro's tot videonerds.
Je noemt t niet, ik kreeg wel de indruk uit je reactie. Ik dacht dat je misschien niet in die takkeherrie stond omdat je ergens in de middag nog een reactie postte.
Het doel van meets is dus om gezelligheid/lol te creeeren? Dat is niet zo moeilijk. Is het dan juist niet leuk om de "sleur" van de normale meet te doorbreken en om gewoon iets compleet anders te doen? Nieuwe omgeving, nieuwe mensen, nieuwe onderwerpen etc etc. Effe geen dierentuinen, straatwandelingen, sterren etc.

Maar goed, blijkbaar ben ik te jong en wild met m'n opvattingen :S
Je doet maar, ik haak af hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire

sapphire

Die-hard pruts0r

Verwijderd schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 09:38:
[...]

Ow je bent niet de enige die niet drinkt hoor, doe ik ook niet ;-)

Alleen de rest vind ik niet zo interessant.. Uiteraard heeft iedereen zijn ding! En als je het wel leuk vindt dan is de meeting die ssj3gohan in gedachten heeft wel wat voor je :) Voor andere is het misschien zoals Gerard hem in gedachte heeft leuker!
Ow ik kan het ook prima vinden met Gerard hoor, maar ik vind het irritant dat er dan meteen zo populair gedaan moet worden. Prima dat verschillende mensen verschillende dingen willen maar doe dan 2/3/8 dingen ipv dat het net dat ene moet worden.

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-09 21:32
Al kan iedereen zich wat minder aangevallen voelen, dan wel zelf aanvallen, dan zou het hier een stuk beter aan toe gaan ;)

Onder deze streep weer lief doen en alleen over eventuele (vast zeer leuke) meetings praten:

Den Haag vind ik wel mooie locatie (lekker dichtbij iig), dus mits het me uitkomt kom ik ook wel kijken :)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire

sapphire

Die-hard pruts0r

@ mute *;

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G-Tus
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 28-05-2024

G-Tus

Doe gewoon jij

ssj3gohan schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 13:08:

FGA-mini-fietsmeet 11/09

tijd: Zaterdag 11 september 16:00-20:00 (+uitloop als het gezellig blijkt)
Ik sta open voor bijna alles, dus meld me bij deze officieel aan voor de Fietsmeet van 11 september, toch nooit veel te doen in het weekend, alleen naar de IBC misschien.

Denk dat ik veel ga tilten, shiften en rotaten, en waarschijnlijk ook veel kantelen, verschuiven en draaien. Dat allemaal op zeventien millimeter op volledig beeld of eenpuntvijentwintig uitsnede. Natuurlijk met glorieus getandwield statief.

Flickr | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickH
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-04 06:58
Klinkt leuk, een soort reguliere-maar-niet-op-vast-gezette-tijden foto-tweakers-club. Hoewel mij de lol van het fietsen een beetje ontgaat (sinds een jaar of 3 ook geen fiets meer, daar kan het ook aan liggen :X)

Daarnaast is er in de Den Haag nog genoeg te zien, overdag én in het donker, hebben we vorige meet gezien!

[ Voor 20% gewijzigd door NickH op 04-09-2010 23:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mux
  • Nu online

mux

99% efficient!

Topicstarter
Nog even @Gerard: Ik voel me niet aangevallen en voor het geval jij je dat wel voelt: doe dat vooral niet. Ik empathiseer met jou, ik begrijp dat jij jouw ding leuk vindt, maar wij zijn echt diametraal verschillende mensen verder. Ik ben het trouwens met je eens dat de fotokwaliteit allemaal niet geweldig is, maar ik ben van mening dat het al gauw competitief wordt zodra je het niveau omhoog gooit, en dat schrikt de newbies af. De afgelopen meets waren een succes doordat er elke keer hoopjes newbies mee gingen doen. Nieuw bloed.

Anyway, volgend weekend is de fietsmeet. Ik heb er geen problemen mee om het alleen met G-Tus te doen (dan heb ik namelijk 50% van de tijd de mogelijkheid om die geile lens van hem te gebruiken), maar als meer mensen komende zaterdag zin hebben, schroom niet :). Afhankelijk van wie en hoeveel er nog komen maken we dan in de loop van de week even wat eetplannen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire

sapphire

Die-hard pruts0r

M'n Oma is jarig...en omdat er dan één oom in Drenthe woont leek het ze een leuk idee om de heeele familie daar naartoe te slepen en het daar te vieren :|
Hiep hoi, hiep hoi, voor mij geen meet dus :N

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het jammer om te constateren dat mensen die geen interesse hebben in een dergelijk topic toch de noodzaak voelen om te reageren in een topic als dit. Ik vind het initiatief helemaal super en waardeer dit ook ten zeerste. Om de vervelende smaak -die achterblijft na het lezen van deze pagina- weg te spoelen doe ik deze even op slot, zodat ssj3gohan de mogelijkheid heeft om gewoon een nieuw deel te beginnen. Uiteraard bij deze een oproep om niet te reageren in het topic als je geen nuttige bijdrage hebt. Verbeterpunten benoemen prima, maar het moet wel constructief blijven. Ik kijk uit naar de nieuwe start :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.